عمومی

بهترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی

[ad_1]

هوش مصنوعی تغییر صدا به کاربران کمک می‌کند تا صدای خود را در پلتفرم‌های مختلف به شکل هم‌زمان تغییر دهند یا تغییرات دلخواه خود را روی فایل‌های از پیش ضبط شده، اعمال کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا به معرفی بهترین هوش مصنوعی عوض کردن صدا و آموزش تغییر صدا با هوش مصنوعی بپردازیم.

بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا

ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهند تا سرعت پخش صوت را به آسانی تغییر دهند و با اعمال افکت، آن را شبیه شخصیت‌های معروف نمایند. از جمله کاربردهای چنین سرویس‌هایی می‌توان در بازی آنلاین چندنفره اشاره کرد که به منظور مخفی کردن هویت افراد یا جهت سرگرمی استفاده می‌شوند. همچنین تولید محتوا به کمک آنها، کاربرد مهم دیگری است که می‌تواند کیفیت مدیوم‌های مختلف مانند پادکست یا ویدئو را ارتقا دهد.



درحال حاضر چندین سرویس هوش مصنوعی تغییر صدا در اختیار کاربران قرار گرفته است که هرکدام از آنها، برخی از قابلیت‌های اختصاصی در کنار مجموعه‌ای از ویژگی‌های عمومی‌تر را ارائه می‌کنند. در پایین به ۱۰ مورد از بهترین گزینه‌های فعلی اشاره شده است که می‌توان از آنها برای تغییر صدا با هوش مصنوعی کمک گرفت.

۱. سرویس Hitpaw Voice Changer

سرویس Hitpaw Voice Changer به عنوان بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا از نظر بسیاری از گیمرها، استریمرها و یوتیوبرها شناخته می‌شود و می‌توان از آنلاین در جلسات آنلاین نیز استفاده نمود. از دلایل محبوبیت آن در نزد گیمرها می‌توان به امکان تبدیل صدا به شخصیت‌های معروف بازی‌ها و فیلم‌ها اشاره نمود. همچنین در جلسات آنلاین تبدیل صدای معمولی به صدایی واضح و بی‌نقض را فراهم می‌سازد.

هوش مصنوعی تغییر صدا

از جمله قابلیت‌های مهم سرویس مذکور می‌توان به تغییر صدا با هوش مصنوعی به شکل همزمان اشاره کرد که از اغلب بازی‌ها و برنامه‌های محبوب، پشتیبانی به عمل می‌آورد. ویژگی حذف نویز و اکو هم برای دریافت خروجی باکیفیت‌تر، کاربرد دارد. برای دسترسی به به آن، می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

۲. هوش مصنوعی تغییر صدا Murf

یکی دیگر از محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی عوض کردن صدا، سرویس Murf است که در کنار تغییر صدا با هوش مصنوعی، قابلیت‌های متنوع دیگری مثل تبدیل متن به صوت یا بالعکس را هم درون خود جای داده است. این گزینه می‌تواند محصول کاربردی برای توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محتوا، پادکست و ویدئوهای آموزشی باشد.

هوش مصنوعی تغییر صدا Murf

کاربران قادر هستند از میان ۱۱۰ صدای مختلف به ۱۵ زبان زنده دنیا، گزینه دلخواه خود را انتخاب نمایند. همچنین در ادامه با اعمال تغییرات دلخواه، می‌توانید خروجی نزدیک‌تر به صدای مدنظر خود را در اختیار داشته باشید. جهت ورود به وب‌سایت این سرویس و ساخت حساب کاربری، روی این لینک کلیک کنید.

۳. سرویس Synthesys

بدون شک بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا برای کاربران حرفه‌ای، سرویس Synthesis است که امکانات پیشرفته را در اختیار علاقه‌مندان و کسب‌وکارها قرار می‌دهد. این ابزار از فناوری‌های به‌روز برای تبدیل متن به صوت یا ویدئو جهت مصارف تجاری، استفاده می‌کند و می‌توان از آن برای تبلیغ محصولات، ارتقاء وب‌سایت‌ها و… کمک گرفت.

هوش مصنوعی تغییر صدا

درون وب‌سایت Synthesys می‌توانید حدود ۷۰ صدای مختلف به ۶۰ زبان دنیا جهت صداگذاری روی فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار داشته باشید. تولید خروجی واقع‌گرایانه، یکی از برتری‌های سرویس مذکور نسبت به رقبای خود محسوب می‌شود. حالت پیش‌نمایش نیز به شما کمک می‌کند تا پیش از رندر کردن و دریافت خروجی، نتیحه کار خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز، تغییرات مورد نیاز را اعمال نمایید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی سرویس مذکور، می‌توانید روی این لینک، کلیک کنید.

۴. هوش مصنوعی تغییر صدا Kits

سرویس Kits مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش صدای مبتنی بر هوش مصنوعی را درون خود جای داده است که می‌توان از آن برای تغییر صدا با هوش مصنوعی هم استفاده نمود. برخلاف بسیاری از رقبا، این سرویس اقدام به همکاری مستقیم با صاحبان صداها می‌کند و حق استفاده از صدای آنها را خریداری کرده و در اختیار کاربران خود می‌گذارد. همین مسئله موجب شده است تا به گزینه مطلوبی برای استفاده‌های تجاری تبدیل شود تا مشکلی از بابت رعایت قوانین کپی‌رایت نداشته باشید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Kits

البته تمامی صداهای موجود در Kits به شکل پولی نیستند و گزینه‌هایی برای استفاده رایگان نیز درنظر گرفته شده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از مدل RVC-2 اقدام به تمرین هوش مصنوعی با استفاده از صدای دلخواه خود نمایند تا در نهایت خروجی شخصی‌سازی شده را در اختیار داشته باشند. برای یافتن جزئیات بیشتر، با کلیک روی این لینک می‌توانید به وب‌سایت سرویس گفته شده، دسترسی داشته باشید.

۵. سرویس Speechify

تمرکز Speechify روی تبدیل متن به صوت قرار دارد و به شکل مستقیم، امکان تغییر صدا با هوش مصنوعی را فراهم نمی‌سازد؛ اما با تایپ کردن متن خود، می‌توانید آن را با صداهای متنوع در اختیار داشته باشید. این پلتفرم تحت وب، از انواع ورودی‌ها و فایل‌ها مثل PDF، ایمیل و… پشتیبانی به عمل می‌آورد و بیش از ۲۰۰ صدای مختلف را پیش روی کاربران می‌گذارد.

هوش مصنوعی تغییر صدا

از دیگر امکانات Speechify می‌توان به امکان کنترل سرعت خوانش و تن صدا اشاره کرد. همچنین می‌توان حق کپی‌رایت صداها را به منظور استفاده تجاری،‌ خریداری نمود. پشتیبانی از ۱۵ زبان دنیا و افزونه اختصاصی برای مرورگرهای کروم و سافاری، از دیگر ویژگی‌های مهم سرویس مذکور به شمار می‌رود. برای استفاده از قابلیت‌های گفته شده، تنها کافی است تا روی این لینک کلیک کنید.

۶. هوش مصنوعی تغییر صدای Altered

Altered Studio به عنوان نمونه‌ای از نسل جدید ویرایشگرهای صدا در اختیار کاربران قرار گرفته است که قابلیت متنوع مبتنی بر هوش مصنوعی را در قالب یک اپلیکیشن ارائه می‌کند. این سرویس هم به صورت آنلاین در دسترس قرار دارد و هم می‌توان آن را روی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز یا مک اواس اجرا کرد.

هوش مصنوعی تغییر صدای Altered

در کنار ویژگی تغییر صدا با هوش مصنوعی، می‌توان از Altered Studio به منظور تبدیل متن به صوت، عکس به متن و ترجمه فایل‌های صوتی نیز استفاده نمود. پشتیبانی از بیش از ۷۰ زبان دنیا و تعامل با گوگل درایو جهت ذخیره‌سازی ابری و به اشتراک‌گذاری آسان فایل‌ها از دیگر ویژگی‌های مهم این سرویس هستند. برای ورود به وب‌سایت آن، روی این لینک کلیک کنید.

۷. سرویس Lovo.ai

یکی از گزینه‌هایی که موفق به کسب جایزه در این لیست شده است، سرویس Lovo.ai نام دارد که روی تبدیل متن به صوت و تولید صدا تمرکز دارد. همچنین می‌توان از آن برای تغییر صدا با هوش مصنوعی نیز استفاده کرد. از مهم‌ترین مزیت‌های آن می‌توان به سهولت استفاده و خروجی واقع‌گرایانه و نزدیک به لحن واقعی افراد، اشاره نمود.

هوش مصنوعی تغییر صدا

ناگفته نماند که Lovo.ai یکی از غنی‌ترین آرشیو صوتی را در میان تمامی سرویس‌های این لیست در اختیار دارد و کاربران آن می‌توانند بیش از ۵۰۰ صدای مختلف به ۱۵۰ زبان دنیا را انتخاب نمایند. ویرایشگر نحوه بیان جملات و ویرایشگر ویدئو، از ویژگی‌های مهم دیگر هستند که می‌توانند به کاربران جهت دریافت خروجی دلخواه خود کمک کنند. برای وارد شدن به سایت سرویس گفته شده، روی این لینک کلیک کنید.

۸. هوش مصنوعی تغییر صدا FineShare

FineVoice Voice Labo ابزاری برای افزودن افکت به فایل‌های صوتی یا پخش همزمان است که کاربران به کمک آن و کمی چاشنی خلاقیت، می‌توانند صدایی منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی شده را در لایو استریم‌ها، بازی‌های آنلاین، تماس‌های اینترنتی و… پدید آورند. البته افکت‌های آماده‌ای نیز درون برنامه یافت می‌شود که صدای شما را به صدای کودک، ربات و شخصیت‌های معروف تبدیل می‌نماید.

هوش مصنوعی تغییر صدا FineShare

سرویس مذکور از اغلب پلتفرم‌های محبوب مانند دیسکورد، یوتیوب لایو، فیسبوک لایو، زوم و… پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین امکان ایجاد شورت‌کات برای پخش یک صدای خاص یا وارد کردن فایل‌های دلخواه با فرمت MP3 و WAV نیز درون آن درنظر گرفته شده است. برای دانلود نرم‌افزار از وب‌سایت رسمی آن، روی این لینک کلیک نمایید.

۹. سرویس Voice.ai

Voice.ai بیش از ۱۰۰۰ صدای متفاوت را درون خود جای داده است و از پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌های گوناگون، پشتیبانی به عمل می‌آورد. توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند با ثبت‌نام در وب‌سایت آن و دریافت SDK مربوطه، قابلیت‌های این سرویس را به محصولات و اپلیکیشن‌های خود اضافه نمایند. همچنین امکان استفاده از آن برای کلون کردن صدای دیگران نیز وجود دارد.

هوش مصنوعی تغییر صدا

هنگام نوشتن این متن، Voice.ai از چندین اپلیکیشن ارتباطی محبوب مانند دیسکورد، اسکایپ، واتس‌اپ، زوم و گوگل میت پشتیبانی به عمل می‌آورد. گیمرها هم می‌توانند از امکانات گفته شده در بازی‌هایی مثل Lol، پابجی، WoW، ماینکرفت، Among Us، فورتنایت و CS:GO بهره بگیرند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات و دریافت اپ، روی این لینک کلیک کنید.

۱۰. هوش مصنوعی تغییر صدا VoiceMod

برنامه VoiceMod شباهت زیادی به عنوان قبلی دارد و می‌توان از آن در تماس‌های آنلاین، بازی‌های چندنفره و سرویس‌های استریم جهت تغییر صدا با هوش مصنوعی، کمک گرفت. البته فعلاً تنها نسخه مخصوص دسکتاپ آن در دسترس قرار دارد و خبری از اپلیکیشن موبایل نیست. از جمله برنامه‌های پشتیبانی شده توسط آن می‌توان به دیسکورد، زوم، Roblox، گوگل میت، OBS، تیم اسپیک، واتس‌اپ، اسکایپ و VRChat اشاره نمود.

هوش مصنوعی تغییر صدا VoiceMod

نرم‌افزار VoiceMod از چندین بازی هم پشتیبانی می‌کند که در میان آنها، عناوین محبوبی مانند WoW، ماینکرفت، اورواچ، راست، فورتنایت، Valorant و LoL به چشم می‌خورد. برای دریافت نسخه مختص دسکتاپ از سایت رسمی سازنده، روی این لینک کلیک کنید.


سوالات متداول کاربران

بهترین ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی کدام است؟

سرویس‌های Hitpaw Voice Changer و Murf از انعطاف و قدرت بالایی برای تغییر صدای کاربران به صدای دلخواه، برخوردار هستند.

بهترین سرویس تغییر صدا با هوش مصنوعی در بازی‌های چیست؟

برنامه‌های Voice.ai و VoiceMod در میان بهترین گزینه‌ها جهت تغییر صدا در بازی‌های آنلاین چندنفره قرار دارند.

پیشرفته‌ترین ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی برای کاربران حرفه‌ای چیست؟

سرویس Synthesys یکی از پیشرفته‌ترین هوش‌های مصنوعی در زمینه ویرایش صدا و تولید ویدئو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که گزینه خوبی برای استفاده‌های تجاری و حرفه‌ای به‌شمار می‌رود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا