عمومی

اینستاگرام قابلیت ارسال پست‌های مشترک با دوستان را آزمایش می‌کند

[ad_1]

«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های مشترکی با دوستان خود ایجاد کنند. به عبارت ساده‌تر، با این ویژگی می‌توانید عکس‌ها ویدیوهای خود را به‌صورت یک پست مشارکتی همراه با دوستان خود آپلود کنید.

موسری در شبکه‌ اجتماعی تردز به این ویژگی در حال آزمایش اشاره کرده است. به گفته او، هنگام ساخت چنین پست‌های مشترکی همچنین می‌توانید تأیید کنید که کدام افراد بتوانند تصویر خود را به پست اضافه کنند.

آزمایش قابلیت انتشار آلبوم‌های تصویری مشارکتی در اینستاگرام

هنگامی که این ویژگی فعال شود، فالوورهای شما مانند تصویر زیر دکمه جدیدی با عنوان «Add to post» را مشاهده خواهند کرد. با کمک این دکمه جدید سپس می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای موردعلاقه خود را آپلود کنند. البته این تصاویر فقط پس از تأیید شما برای همه نمایش داده خواهند شد.

مشخصاً ویژگی در دست توسعه اینستاگرام می‌تواند ارسال پست‌های جدید توسط کاربران را تا حدی ساده‌تر کند یا حتی آن‌ها را به اشتراک‌گذاری بیشتر تشویق کند. به‌عنوان مثال، از طریق این ویژگی به همراه دوستان خود می‌توانید یک آلبوم عکس مشترک از سفرتان پست کنید.

این اولین‌باری نیست که متا به سراغ ویژگی مبتنی بر همکاری برای اینستاگرام می‌رود. در حال حاضر این شبکه اجتماعی دارای ویژگی نسبتاً مشابه دیگری با نام Collaborative Collections است که از طریق آن کاربران می‌توانند پست‌های اینستاگرام را در یک مجموعه مشترک با دیگران ذخیره کنند.

در چند وقت گذشته قابلیت‌های دیگری نیز توسط متا آزمایش شده است. از جمله آن‌ها می‌توان به امکان تبدیل تصاویر به استیکر برای ریلز و استوری اشاره کرد که هفته گذشته به آن اشاره شده بود. قابلیت ایجاد نظرسنجی در قسمت نظرات و ساخت لیست‌های متعدد برای اشتراک‌گذاری استوری‌ها ازجمله ویژگی‌های در دست توسعه دیگر متا هستند. علاوه‌براین در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که متا روی قابلیت دیگری کار می‌کند که با آن می‌توان محتواهای ذخیره‌شده خود را برای تمام افراد قابل مشاهده کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا