عمومی

راهنمایی انتخاب و خرید دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک

در صنایع مختلف تولیدی به دلیل ظرفیت و حجم محصولات تولیدی بالا نیاز است که از یک سری ماشین های صنعتی و اتوماتیک برای انجام مراحل مختلف تولید استفاده کرد. هرنوع محصولی پس از آنکه تولید شد نیاز است درون جعبه ها و کارتن های خاصی با تعداد مشخص بسته بندی شده و آماده ورود به بازار مصرف شود. برای آنکه کارتن های بسته بندی کیفیت بالایی داشته باشند علاوه بر جنس و کیفیت خود کارتن ها باید از چسب های مخصوصی برای بسته بندی کارتن نیز استفاده کرد تا بسته بندی ها کاملا محکم باشند. برای این منطور در خطوط بسته بندی محصولات در کارخانه ها از ماشین های صنعتی مختلفی استفاده می شود.

دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک یکی از ماشین های بسیار پر کاربرد در این زمینه است که علاوه بر بالابردن کیفیت بسته بندی کارتن محصولات باعث افزایش سرعت بسته بندی و در نهایت بهره وری بیشتر کارخانه ها می شود. در ادامه با گروه فنی تاپ ماشین همراه باشید تا با دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک  آشنا شوید:

ویژگی ها و عملکرد دستگاه چسب زن کارتن

 

 

همانطور که گفته شد این دستگاه یک ماشین بسیار پرکاربرد در خطوط بسته بندی کارخانه ها است که عمل چسب زدن کارتن های بسته بندی را با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می دهد. به وسیله این دستگاه می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی از کارتن های بسته بندی را چسب زده و آماده ورود به بازار مصرف کرد. دستگاه چسب زن کارتن در انواع مختلفی ساخته می شود که کارخانه داران با توجه به ظرفیت تولیدی و نیاز کارخانه خود می توانند هر نمونه از این دستگاه را انتخاب و خریداری کرده و در خطوط بسته بندی مورد استفاده قرار دهند. به طور معمول در کارخانه هایی که ظرفیت تولیدی بالایی دارند و روزانه تعداد زیادی از محصولات را تولید می کنند وجود چنین دستگاهی بسیار مهم و کارآمد است و تاثیر زیادی بر افزایش سرعت بسته بندی محصولات تولیدی دارد. دستگاه چسب زن کارتن دارای بدنه بسیار مستحکم بوده و یک نوار نقاله و موتور قدرتمند برای حرکت کارتن های بسته بندی بر روی آن است. توسط این دستگاه می توان با توجه به ابعاد کارتن های بسته بندی، ابعاد چسب را نیز تنظیم کرد تا مراحل چسب زدن و بسته بندی کارتن ها با دقت و کیفیت بالایی انجام شود. تمامی این تنظیمات توسط اپراتور معمولی انجام می شود و نیازی به تعویض قطعه و یا ابزار دیگری ندارد.

انواع دستگاه چسب زن کارتن

این دستگاه نیز مانند سایر ماشین های صنعتی مورد استفاده کارخانه ها در انواع مختلفی تولید می شود تا پاسخگوی هر گونه نیاز صنایع مختلف با ظرفیت تولید متفاوت باشد. دستگاه چسب زن کارتن در سه نوع مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی ساخته می شود. نمونه های دستی این دستگاه به دلیل کاربری و قابلیت حمل آسان و اینکه توسط شخص انجام می گیرد بیشتر مناسب کارگاه های کوچک خانگی و مغازه ها است. در دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک تمامی مراحل مانند تا زدن لبه های کارتن و چسب زدن توسط خود دستگاه و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی و با سرعت بسیار بالایی انجام می شود که مناسب صنایع مختلف تولیدی با ظرفیت بالا است. نمونه دیگر این دستگاه که نیمه اتوماتیک است، مرحله چسب زدن کارتن ها توسط دستگاه انجام می شود اما مرحله تاکردن لبه های کارتن باید توسط نیروی انسانی انجام شود.

 

 

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک

با توجه به توضیحات داده شده راجع به ویژگی ها و عملکرد این دستگاه و تاثیرات بسیار مثبتی که بر افزایش سرعت تولید کارخانه دارد می دانید که وجود چنین دستگاهی در خطوط بسته بندی صنایع تولیدی مختلف از جمله مواد غذایی و آشامیدنی، لوازم آرایشی و بهداشتی، داروسازی و مواد شیمیایی بسیار ضروری و مهم است.

در هنگام انتخاب و خرید دستگاه چسب زن کارتن ابتدا از مهندسان و متخصصان باتجربه در این زمینه مشورت گرفته تا بتوانید با توجه به ظرفیت تولیدی و نیاز کارخانه خود نمونه مناسبی از این دستگاه را انتخاب کنید.

نکته قابل توجه دیگر در هنگام خرید این ماشین صنعتی دقت به جنس و کیفیت قطعات به کار رفته در این دستگاه است که حتما از بالاترین کیفیت بوده تا بتوان سال های زیادی از این دستگاه بدون ایجاد آسیب و خرابی استفاده کرد و هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض دستگاه در طولانی مدت را کاهش داد.

توجه داشته باشید که خرید خود را از یک شرکت و یا تولید کننده معتبر و با سابقه در این زمینه انجام دهید تا با اطمینان کافی از جنس و کیفیت محصول مورد نظر خریدی مطمئن را داشته باشید.

بهتر است که دستگاه مورد نظر دارای دفترچه راهنما، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد تا علاوه بر اطمینان از جنس و کیفیت قطعات دستگاه در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی بتوانید از این خدمات استفاده کنید.

می توانید با خرید مستقیم از تولید کننده تمامی دستگاه های مورد نیاز خطوط بسته بندی و تولید کارخانه خود را همچون دستگاه ردیف کن بطری و یا میز ترافیک به صورت یکجا و با قیمت مناسب و سود کمتر خریداری کنید.

گروه فنی تاپ ماشین

مجموعه تاپ ماشین به کمک مهندسان و متخصصان با تجربه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی توانایی ساخت بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های مورد نیاز خطوط تولید و بسته بندی کارخانه را با فناوری های روز دنیا داشته و سعی بر هرچه بهتر کردن کیفیت دستگاه ها و خدمات این مجموعه دارد. تمامی دستگاه های تولید شده در این مجموعه از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و همچنین دارای دفترچه راهنمای مشتریان برای نصب و راه اندازی و یا سرویس های دوره ای، گارنتی معتبر و خدمات پس از فروش است. گروه فنی تاپ ماشین به دلیل اینکه خود تولید کننده دستگاه های صنعتی است تمامی ماشین های تولید شده را با قیمتی بسیار مناسب و سود کم و یا حتی تخفیف های عالی به فروش می رساند که می توانید با خرید مستقیم از این مجموعه تمامی دستگاه های مورد نیاز خطوط تولید و بسته بندی کارخانه خود را به صورت یکجا و با قیمتی مناسب و تخفیف ویژه خریداری کرده و باعث افزایش سرعت تولید و بهره وری بیشتر کارخانه خود شوید.

گروه فنی تاپ ماشین:           https://topmachineco.com

شماره تماس:      09355660815

                      02146884697

آدرس: تهران، شهر قدس، خیابان امامزاده، خیابان مطهری، پلاک 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا