عمومی

راهنمای خرید کردن ارزان تردر سفر به دبی

 

آشنایی با مراکز خرید در سفر به دبی

بسیاری از افرادی که قصد سفر به دبی دارند، نیاز به راهنمایی برای خرید کردن دارند، چرا که دبی مراکز خرید بسیار زیادی دارد و هر یک از این مراکز اجناسی را دارند که قیمت های آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است. اگر شما هزینه کمی را برای خریدهای خود در دبی می خواهید پرداخت نمایید باید به خوبی با تمامی مراکز خرید دبی آشنایی داشته باشید، که در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم.

نکاتی در مورد راهنمای خرید در سفر به دبی :

برای اینکه با بهترین مراکز خرید تور دبی آشنای شوید و نسبت به هزنیه هایی که می خواهید برای خردی خود پرداخت نمایید برخی از بهترین و مشهورترین آنها عبارت می باشد از :

1-بازارها و مغازه های شبانه :

به گزارش سفر باتو ، بسیاری از افرادی که شب ها به گشت و گذار در خیابان ها می پردازند می توانند در خیابان های شلوغ شهر مغازه هایی را مشاهده نمایند که اجناس زیادی در آنها به فروش می رسند. برای اینکه به مغازه های شبانه این شهر آشنایی بروید و با آنها آنها آشنایی داشته باشید بهتر است به بازارهای سنتی دبی سری بزنید، چرا که در این قسمت از شهر تمامی مغازه ها تا نیمه های شب باز می باشند و چراغانی و نور در این خیابان ها به قدری زیاد می باشد که شما به هیچ عنوان گمان نخواهید نمود که نیمه های شب است، در واقع قیمت و هزینه هایی که در این مغازه ها باید پرداخت کنید نسبت به مکان های دیگر بسیار کمتر است.

2-جشنواره های خرید :

یکی از بهترین زمان هایی که به شما می توانیم بگوییم برای خرید به دبی بروید، در ماه های دی تا اواخر بهمن است. چرا که دوره طلایی خرید های ارزان قیمت را در این ماه ها می توانید تجربه نمایید. در واقع از آنجایی که این ماه ها زمستانی می باشند آب و هوای دبی بسیار مطلوب می باشد، به همین دلیل افراد زیادی برای گشت و گذار و تفریح به این شهر می روند. تخفیف هایی که در این ماه در فروشگاه های شهر وجود دارد بسیار عالی است، شما هر خرید کالایی را که در این ماه از فروشگاه های دبی انجام دهید کارت قرعه کشی ویژه ای دریافت می نمایید. جوایزی که در این کارت ها وجود دارد خودروهای لوکس و گران قیمت می باشد. در واقع باید بدانید خرید از جشنواره دبی بسیار به صرفه است و به همین دلیل افراد زیادی در زمستان و ماهای زمستانی به دبی می روند. شما از طریق رزرو تور می توانید در بهترین فصل سال و هر فصلی که مد نظرتان می باشد به دبی بروید.

3-تخفیف گرفتن در هنگام خرید :

یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید کردن در دبی وجود دارد و باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید این است که، با فروشندگان صحبت کنید تا قیمت کالاها را کمتر کنند، چرا که تخفیف گرفتن در دبی هیچ مانعی ندارد. شما در بازارهای سنتی شهر این کار را به راحتی می توانید انجام دهید، اما باید بدانید در فروشگاه های بزرگ که برندهای معتبر و خاصی را به فروش می رسانند نمی توانید این اقدام را انجام دهید و تخفیف بگیرید. شما در بازارهای سنتی می توانید بعد از اینکه به درستی از قیمت اجناس مطلع شدید قیمت کمتری از آن را بپردازید و در مورد قیمت پایین آن با فروشنده صحبت کنید.

4-بازارهای سنتی :

بازارهای سنتی در بسیاری از شهرهای دنیا وجود دارد و بدون شک در دبی هم می توانید آنها را پیدا کنید. شما با راهنمایی هایی کخ در تور به شما می شود، می توانید هزینه کمی را برای خریدهای خود پرداخت نماید و به این بازارها بروید. حال و هوایی که در این بازارهای سنتی وجود دارد بسیار بی نظیر است  و همچنین معماری این فضا یکی دیگر از دلایل جذابیت آن به شمار می رود. در واقع باید بدانید بسیاری از گردشگران و توریست ها برای اینکه از معماری این بازارها بازدید کنند به آنجا می روند، ولی به طور کلی اگر به دنبال اجناسی می باشید که قیمت پایین تری دارند می توانید به این بازارها بروید.

5-مراکز خرید و فروشگاه ها :

از آنجایی که آب و هوای دبی گرم می باشد اگر بخواهیم در مورد خرید کردن شما را راهنمایی کنیم، به شما توصیه می کنیم که می توانید به مراکز خرید متنوع و گوناگون این شهر بروید. در واقع باید بدانید بسیاری از افرادی که حتی قصد خرید کردن کالایی هم نداشته باشند، زمانی که به این مراکز خرید و از تماشای فیلم های سینمایی که در آنها وجود دارد و کافی شاپ های آن لذت ببرید. مرکز خرید امارات یکی از مهمترین و پربازدیدترین مراکز خریدی به شمار می رود که در شهر دبی قرار گرفته است. فضای این مرکز خرید بسیار زیبا و خاص می باشد و چشمان هر بیننده ای را تا حد بسیار زیادی خیره می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا