عمومی

خاص ترین جاذبه های گردشگری در سفر به تایلند

سفر به تایلند و آشنایی با جاذبه های گردشگری آن

سفر به تایلند یکی از بهترین فرصت هایی می باشد که شما از این طریق می توانید با بسیاری از جاذبه های گردشگری که در این کشور وجود دارد آشنایی داشته باشید. برخی از جاذبه های گردشگری که در این کشور وجود دارد بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند و شاید برخی از افراد با آنها آشنایی زیادی نداشته باشند، به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا آشنایی بیشتری در این زمینه داشته باشید.

جاذبه های خاص و دیدنی در تور تایلند :

همانطوری که بیان کردیم شاید برخی از افراد با برخی از جاذبه های گردشگری تایلند آشنایی نداشته باشند و به همین دلیل برخی از آنها را معرفی می کنیم که آنها عبارت می باشند از :

1-پارک ملی خائویی :

این پارک در تور تایلند را به عنوان سومین پارک بزرگ تایلند می شناسند، چرا که وسعت آن سه هزار کیلومتر مربع می باشد، همچنین باید بدانید از آنجایی که یکی از پارک های قدیمی تایلند به شمار می رود میراث یونسکو است. اصلی ترین گردشگرانی که به این پارک می آیند مردم بانکوک هستند که در آخر هفته ها برای استراحت به این پارک می آیند. در این پارک گونه های جانوری و گیاهی بسیار زیادی وجود دارد که برخی از آنها که شهرت بیشتری دارند فیل های آسیایی، پرنده نوک شاخ غول پیکر و گیبون دست سفید می باشد. در واقع باید بدانید این پارک رکی از معدود پارک های دنیا به شمار می رود که فیل های آسیایی آزادانه می توانند در آن زندگی کنند و همچنین گیبون ها هم از شکار شکارچیان راحت باشند.

در تایلند گیبون ها از جمله حیواناتی می باشند که بسیار در معرض خطر هستند چرا که در برخی از مناطق توریستی از آنها استفاده می کنند و توریست ها هم برای اینکه با آنها عکس بگیرند مبلغی را به آنها می دهد. در برخی از مواقع شکارچیان تمامی اعضای خانواده گیبون را می کشند تا آنها هرگز نزد خانواده شان باز نگردند. مسیرهای پیاده روی که در این پارک وجود دارد بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل اگر می خواهد در این پارک پیاده روی کنید باید قدرت فیزیکی بدن شما زیاد باشد. در این پارک جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد که اگر شما همراه با تور به این پارک بروید با بیشتر جاذبه های آن آشنا می شوید.

2-پارک مثلث طلایی :

به گزارش سفر باتو ، یکی دیگر از پارک های بسیار زیبایی که در تایلند قرار دارد پارک مثلث طلایی می باشد که آن در چیانگ رای قرار گرفته است. در این منطقه سال های زیادی تریاک تولید می کردند که اکنون دیگر تولید آن ممنوع شده است. در این پارک یک موزه توسط خاندان سلطنتی بنا شده است که نام آن را موزه تریاک گذاشته اند و شما می توانید تاریخچه تولید تریاک و تاثیراتی که مصرف آن بر روی مصرف کننده دارد را به خوبی مشاهده کنید. این موزه یکی از مهمترین موزه های تایلند به شمار می رود که اطلاعات زیادی در آن وجود دارد، همچنین در بین در این موزه رستوران های متنوعی وجود دارد که شما می توانید غذاهای تایلندی اصلی را در این رستوران ها میل کنید.

3-روستای قبیله زنان گردن دراز :

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری که در تایلند وجود دارد روستاهای اطراف آن می باشد که شما با پرداخت بلیط می توانید وارد این روستاها شوید و با مردم این قبیله آشنایی بیشتری داشته باشید. یکی از این روستاها، روستای زنان گردن دراز می باشد که در این روستا زنان باید حلقه هایی را که وزن آنها 13 کیلوگرم است را در گردن خود قرار دهند. بدون شک شما با مشاهده تمامی این قبایل حیرت زده می شوید، چرا که در هیچ کجای دنیا نمی توانید چنین قبالی را از نزدیک مشاهده کنید. مردم روستا شاید شما را مجبور کنند از آنها وسیله ای بخرید که اگر دوست نداشته باشید می توانید از این کار اجتناب کنید.

4-معبد سپید چیانگ رای :

در کشور تایلند معابد بسیار زیادی وجود دارد که یکی از آنها معبد سپید می باشد که در چیانگ رای قرار دارد. این معبد را یکی از هنرمندان مشهور تایلندی بنا کرده است، طراحی این معبد مانند سایر معبدهای دیگر نمی باشد و در واقع باید بدانید هدف فردی که این معبد را طراحی کرده همین بوده که با معابد دیگر تفاوت هایی داشته باشد. او در واقع با طراحی این معبد قصد داشته که موانع راه روشنگری را به خوبی نشان دهد. تمامی معابدی که در تایلند وجود دارد به رنگ طلایی هستند ولی این طراح از رنگ سفید برای طراحی معبد استفاده کرده است، و هدف اصلی او این بوده ذات خالص بودا را نشان دهد. این معبد بسیار زیبا و تاثیر گذار است و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از این معبد هم حتما بازدید نمایید و از تماشای آن لذت ببرید. در این معبد رستوران های متنوع، کافه و فروشگاه های سوغات هم وجود دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا