عمومی

هنر غذا آرایی یک مادر

هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا

متقاعد کردن کودکان به خوردن وعده هایی غذایی کار ساده ای نیست اما سامانتا لی راه حل خوبی برای این مشکل پیدا کرده است. راه حلی زیبا و البته خوشمزه.
زمانی که سامانتا فرزند دومش را باردار بود شروع به پختن غذاهایی خوش آب و رنگ و هوس انداز برای دختر بزرگش کرد. هر ظرف غذا قبل از اینکه خورده شود داستانی را به همراه داشته تا هیچ پسماند غذایی باقی نماند. هر چیزی که در این تصاویر می بینید، از پاستا گرفته تا غذای دریایی و میوه و سبزیجات، همگی خوردنی هستند.

هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا هنر غذا آرایی یک مادر برای ترغیب فرزندش به خوردن غذا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا