عمومی

گوشی های میان رده که نباید بخرید

۵ مدل گوشی های میان رده  که نباید بخرید

 

اگر قصد دارید گوشی خود را تعویض کنید و به دنبال گوشی های میان رده هوشمند با قیمت مناسب هستید، قبل از خریدن گوشی حتما این مطلب را بخوانید. این روزها اکثر مردم خواهان گوشی های میان رده هستند. گوشی‌هایی که کارایی و امکاناتشان با توجه به قیمتشان مناسب هستند. با این وجود بعضی از اسمارت فون‌هایی که میان‌ رده هستند، ارزش خریدشان بسیار پایین است. در این مطلب به معرفی ۵ گوشی میان‌ رده می‌پردازیم که امکاناتشان متناسب با قیمتی نیستند که برای آن‌ها پرداخت می‌کنید. پس بهتر است از خریدن این ۵ گوشی خودداری کنید.

سونی اکسپریا Z


کمپانی سونی بعد از اینکه اکسپریا Z را معرفی کرد، هر ۶ماه یک‌بار به معرفی پرچم‌دار جدید می‌پردازد. به خاطر همین موضوع تفاوت چندانی بین قیمت پرچم‌داران این شرکت با یکدیگر وجود ندارد. یکی از پرچمداران سونی اکسپریا Z است که به دلیلی که ذکر کردیم و عیب و ایراداتی که دارد، نسبت به هم‌رده‌های خودش دارای ارزش خرید پایین است. سونی اکسپریا Z سخت‎افزاری دارد که چندان چنگی به دل نمی‌زند، عملکرد دوربینش ضعیف بوده و دارای نمایشگری است که اکثر اوقات شما را ناامید می‌کند. باتری و شارژدهی آن نیز چندان مطلوب نیست. علاوه بر همه این‌ها لگ‌های گاه و بیگاه و ایرادات ریز و درشت دیگری نیز دارد. با پولی که قرار است برای این گوشی بپردازید می‌توانید محصول بهتری بخرید. پس بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید. قیمت: حدود ٧۵٠‌هزار تومان.

چرا این گوشی را نخریم؟

 

قیمت بالاتری نسبت به رقبای اندرویدی و ویندوزفونی خود دارد. باتری آن شارژدهی ضعیفی دارد. بدنه آن مستعد در جذب اثر انگشت بوده و سخت‌افزاری ضعیف دارد. پردازنده آن قدیمی بوده و دوربین عقب و جلوی آن از رقبا ضعیف‌تر است.

بلک‌بری Leap

چند ماه پیش بود که کمپانی مشهور بلک‌بری محصول میان‌رده خود به نام Leap را معرفی کرد. این محصول به دلیل این که لوکس بوده و از آنجایی که بلک بری در ایران حضور رسمی ندارد قیمت این محصول با اینکه دوربین و سخت افزار قابل قبولی ندارد بیش از ۸۰۰ هزار تومان است. دوربین این گوشی ۸ مگا پیکسل بوده که چندان راضی کننده نیست و سخت افزار و نرم افزار محصول نیز حرف زیادی برای گفتن ندارد. پس خرید این محصول عاقلانه به نظر نمی‌رسد زیرا با همین قیمت می‌توان گوشی بهتری خرید.
قیمت: حدود ٨۵٠‌ هزار تومان

چرا این گوشی را نخریم؟

قیمت بالایی دارد و متناسب با قیمت بالایش کارایی ندارد. ارزش خریدش پایین است. بدنه‌اش در جذب اثر انگشت مستعد بوده و سخت افزار دستگاه ضعیف و قدیمی است. دوربین عقب و جلوی آن نیز از رقبا ضعیف‌تر است.

سامسونگ گلکسی S٣ نئو

گلکسی S٣ که نسخه ویرایش شده‌‍ گلکسی S٣ است پرچم‎دار ‌سامسونگ در سال ٢٠١٢ سامسونگ بود که قیمتش نامتعادل است. این محصول طراحی‌اش ضعیف است و چیز خاصی ندارد. دوربین و سخت افزار و نرم افزار این گوشی هم بسیار غیر قابل انتظار است. گوشی‌های موجود در بازار با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان از این گوشی بهتر هستند. خودتان قضاوت کنید. چطور می‌شود ۷۰۰ هزار تومان پول به گوشی داد که نه ظاهر زیبایی دارد و نه باطن قوی. خود سامسونگ محصولات بهتری با این قیمت در بازار دارد. قیمت: حدود ٧٠٠‌ هزار تومان

چرا این گوشی را نخریم؟

ظاهر زشت! قیمت بالا در مقایسه با رقبا، سخت افزار ضعیف، پردازنده قدیمی، دوربین ضعیف‌تر از رقبا، باتری با شارژدهی ضعیف

ال جی G Pro Lite


ال جی پرو لایت مدلی از سری محصولات ال‌جی است که به دلیل امکانات پایینش در برابر قیمت آن در فروش ناکام بود. از جمله ایرادات این گوشی می‌توان به رم ۱ گیگابایتی‌اش، تراشه ضعیف MT۶۵٧٧، دوربین‌های ضعیف، ورژن قدیمی اندروید، طراحی و امکانات ضعیفش اشاره کرد. قیمت: حدود ٧۵٠‌هزار تومان

چرا این گوشی را نخریم؟

این گوشی نسبت به قیمتش ارزش خرید پایینی دارد، طراحی ضعیف، قلمی که کاربرد چندانی ندارد، لگ زیاد دستگاه و دوربین ضعیف نسبت به رقبا.

اچ‌تی‌سی وان مینی۲


اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ نسخه کوچکتر One M٨ است که کمپانی اچ‌تی‌سی آن را به بازار معرفی کرد. این محصول ظاهرش همان ظاهر شکیل سری وان است و اسپیکرهای خوبی برای گوش دادن به موسیقی دارد اما دلایلی وجود دارد که این گوشی ارزش خرید پایینی داشته باشد. از جمله آن دلایل می‌توان به قیمت بالا در برابر امکانات، سخت افزار ضعیف‌تر از رقبا، پشتیبانی ضعیف شرکت سازنده، حافظه کم رم و پردازش گرافیک ضعیف، اشاره کرد. این معایب باعث می‌شود، طراحی زیبای این محصول دیگر به چشم نیاید. قیمت: حدود ٨۵٠‌ هزار تومان

چرا این گوشی را نخریم؟

قیمت بالا و ارزش خرید پایین، طراحی نه‌چندان زیبا، نمایشگر ضعیف‌تر از رقبا، سخت‌افزار ضعیف و پردازنده قدیمی و میزان رم کم گوش

منبع: www.chidani.comعضویت در خبرنامه پاسینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا