عمومی

اینتل جان تازه‌ای به لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌دهد

اینتل جان تازه‌ای به لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌دهد

🔴 اینتل پیش‌تر پردازنده‌های لپ‌تاپی نسل ۱۴ را رونمایی کرده است و قصد دارد هفته‌ی آینده در مراسم CES 2024 چند تراشه‌ی دیگر را نیز به‌ نمایش بگذارد. از پردازنده‌های مورد‌ انتظار‌ مناسب برای مدل‌های مختلف لپ تاپ گیمینگ اقتصادی، می‌توان به اینتل Core i5-14450HX اشاره‌ کرد.

🔴 شرکت Colorful برای سری لپ‌تاپ‌های Colorful M15 24 که قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شوند، از پردازنده‌های ۵۵ واتی نسل ۱۴ اینتل استفاده می‌کند.

🔴 پردازنده‌ اینتل Core i5-14450HX به ۱۰ هسته و ۱۶ رشته مجهز است. فرکانس نهایی این پردازنده در حالت توربو به ۴٫۸ گیگاهرتز می‌رسد که نسبت به نسل قبل خود یعنی پردازنده‌ی i5-13450HX افزایش ۲۰۰ مگاهرتزی را تجربه می‌کند.

🔴 بر اساس بنچمارک‌های منتشر‌شده از لپ تاپ گیمینگ Colorful M15 24 در تست گیک‌بنچ، پردازنده‌ی جدید اینتل عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. این تراشه در بخش تک هسته‌ای بهتر شده است اما در بخش چند هسته‌ای کمی ضعیف‌تر عمل می‌کند.

🔴 امتیاز Core i5-14450HX در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب ۱٬۷۷۶ و ۱۱٬۰۲۶ است و امتیاز Core i5-13450HX در این دو بخش به‌ترتیب به ۱٬۷۴۸ و ۱۱٬۱۸۰ می‌رسد.

در زومیت بخوانید: اینتل جان تازه‌ای به لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌دهد

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا