عمومی

ایسوس با سیستم گیمینگ ROG NUC قلب گیمرها را هدف می‌گیرد

🔥 ایسوس با سیستم گیمینگ ROG NUC قلب گیمرها را هدف می‌گیرد

🔴 در آستانه‌ی نمایشگاه CES 2024، ایسوس تیزری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرد و از آمادگی خود برای رونمایی از سیستم گیمینگ ROG NUC خبر داد. از مدت‌ها قبل، شایعاتی در رابطه با توسعه‌ی مینی کامپیوتر گیمینگ ROG توسط ایسوس به‌ گوش می‌رسید.

🔴 کامپیوترهای کوچک NUC به‌لطف پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده‌اند. شرکت‌هایی مانند Peladn و Geekom قبلاً از پردازنده‌های گرافیکی مانند Radeon RX 7000M و سری ۴۰ کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX در دل کامپیوترهای NUC خود استفاده کرده بودند.

🔴 سیستم گیمینگ ROG NUC، اولین تلاش جدی ایسوس برای ساخت مینی کامپیوتر گیمینگ است. قبل‌ از‌ آن، اینتل سیستم گیمینگ NUC 12 Enthusiast را رونمایی کرد که با گرافیک اینتل Arc A770M روانه‌ی بازار شد.

🔴 انتظار می‌رود ایسوس NUC جدید خود را برای رقابت با کامپیوتر NUC 13 Extreme عرضه کند که از نسل سیزدهم پردازنده اینتل بهره می‌برد.

🔴 احتمالاً ایسوس برای اولین بار در مینی کامپیوتر گیمینگ ROG NUC از پردازنده‌ی گرافیکی اینتل Arc استفاده کند. این پردازنده‌های گرافیکی با اشغال فضای کم، قدرت مناسبی را ارائه می‌دهند و در سیستم‌های گیمینگ جمع‌و‌جور استفاده می‌شوند.

🔴 مشخصات کامل و قیمت کیس ایسوس ROG NUC مشخص نیست و برای اطلاع از آن باید تا زمان رونمایی در مراسم CES 2024 صبر کنیم.

در زومیت بخوانید: ایسوس با سیستم گیمینگ ROG NUC قلب گیمرها را هدف می‌گیرد

💎 صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج، حامی رویداد CES

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا