عمومی

پشتیبانی استیم از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ به پایان رسید

پشتیبانی استیم از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ به پایان رسید

🔴 در اوایل سال ۲۰۲۳ گیمر‌هایی که از کامپیوتر‌های شخصی قدیمی استفاده می‌کردند متوجه شدند که ولو، مالک پلتفرم استیم، قصد دارد به پشتیبانی از ویندوز‌های ۷، ۸ و ۸٫۱ پایان دهد. در ادامه، نگرانی گیمر‌ها در این مورد ولو را مجاب کرد تا برای ارتقای سیستم‌های این دسته از کاربران مهلتی یک‌ساله به آن‌ها بدهد.

🔴 طبق بیانیه‌ی رسمی ولو، از تاریخ یک ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ دی)، پشتیبانی استیم از ویندوز‌های یادشده متوقف شده است. این تصمیم در پی بررسی‌های انجام‌شده در نوامبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر) گرفته شد که نشان می‌داد کمتر از یک درصد کاربران استیم از ویندوز‌های ۷، ۸ و ۸٫۱ استفاده می‌کنند.

🔴 سهم ویندوزهای قدیمی در مقابل سهم ۵۳ درصدی ویندوز ۱۰ و سهم ۴۲ درصدی ویندوز ۱۱ بسیار ناچیز محسوب می‌شود و همین مورد ولو را به متمرکز کردن توجه خود روی آخرین نسخه‌های سیستم‌عامل مایکروسافت وادار می‌کند.

🔴 کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ به منظور دریافت کردن به‌روزرسانی‌های استیم، باید سیستم خود را به ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ ارتقا دهند.

🔴 ارتقا به ویندوز ۱۱ برای کاربران قدیمی بسیار دور از انتظار است؛ زیرا این نسخه از ویندوز پیش‌نیاز‌های سخت‌افزاری نسبتاً سختگیرانه‌ای دارد که به احتمال زیاد کاربران ویندوز‌های ۷، ۸ و ۸٫۱ از آن‌ها برخوردار نیستند.

پشتیبانی استیم از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ به پایان رسید

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا