عمومی

تتو و فال‌‎‌گیری در فهرست تخفیف‌های اینستاگرامی یلدا


تتو و فال‌‎‌گیری در فهرست تخفیف‌های اینستاگرامی یلدا

🔴 کاربران و فروشگاه‌های اینستاگرامی تخفیف‌های یلدا را به تخفیف‌های بلک فرایدی ترجیح داده و برایش بیشتر تولید محتوا کرده‌اند.

🔴 بر اساس گزارشی که لایف وب در اختیار زومیت قرار داده است، میزان محتوای اینستاگرامی مرتبط با بلک فرایدی سال ۱۴۰۲ نسبت به کل محتوا کمتر از ۲ درصد و این عدد برای محتوای منتشرشده در ارتباط با یلدای امسال بیش از ۲.۵ درصد بوده است.

🔴 این گزارش نشان می‌دهد خدمات مرتبط با مهمانی مثل خدمات زیبایی، طلا و جواهرات، کافه و رستوران و آجیل بیشترین سهم محتوا را در تخفیف‌های یلدایی داشته‌اند.

🔴 داده‌های این گزارش درباره محتوای مرتبط با محصولات تخفیف‌خورده یلدا نشان می‌دهد که دسته‌بندی لباس، با ۳۵ درصد، بیشترین میزان محتوا را در اینستاگرام به خود اختصاص داده و بعد از آن دسته‌بندی زیبایی با ۱۷ درصد بیشترین سهم را داشته است.

🔴 در دسته‌بندی زیبایی، محتوای محصولات و خدمات به چهار دسته سالن‌های زیبایی (با ۵۶ درصد)، لوازم آرایشی (با ۳۸ درصد)، عمل زیبایی (با ۴ درصد) و تتو (با ۲ درصد) قرار داشته‌اند.

🔴 نکته قابل‌توجه دیگر در این گزارش حضور فال‌گیرها در تخفیف‌های یلدا است. یک درصد از تخفیف‌های یلدایی امسال مربوط به دسته‌بندی فال‌گیری و طالع‌بینی بوده است که در کنار محتوای مربوط به تخفیف‌ برای خدمات تتو، جزء نکات مهم گزارش لایف‌وب به حساب می‌آید.

گزارش کامل را در زومیت بخوانید: تتو و فال‌‎‌گیری در فهرست تخفیف‌های اینستاگرامی یلدا

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا