عمومی

هواوی: پس از سال‌ها تلاش، طوفان را پشت سر گذاشتیم

📱 هواوی: پس از سال‌ها تلاش، طوفان را پشت سر گذاشتیم

🔴 بر اساس گزارشی از خبرگزاری رویترز، کن هو، رئیس موقت هیئت‌مدیره‌ی هواوی، انتظار دارد که غول چینی صنعت فناوری در سال ۲۰۲۳ به درآمد بیش از ۷۰۰ میلیارد یوان (۹۸/۵ میلیارد دلار) برسد.

🔴 عدد پیش‌بینی‌شده نشان‌دهنده‌ی رشد ۹ درصدی درآمد سالانه نسبت به ۶۴۲٫۳ میلیارد یوان (۹۰٫۲ میلیارد دلار) است که در سال ۲۰۲۲ گزارش شده بود.

🔴 این پیش‌بینی با ارائه‌ی شواهدی ثابت می‌کند که هواوی پس از آغاز تحریم‌های آمریکا در سال ۲۰۱۹ و ایجاد محدودیت دسترسی برای خطوط تجاری آن به فناوری‌های حیاتی مانند تراشه‌های پیشرفته، اکنون در حال بازگشت به شرایط عادی است.

🔴 کن هو می‌گوید: «از شرکای خود در زنجیره‌ی تأمین و همچنین همه‌ی اعضای تیم هواوی نهایت تشکر را داریم که در تمام این فراز و نشیب‌ها قدرتمندانه در کنار ما ایستادند، مبارزه کردند و هرگز تسلیم نشدند. ما پس از سال‌ها تلاش فراوان توانستیم طوفان را پشت سر بگذاریم و اکنون تقریباً به روال عادی خود بازگشته‌ایم.»

🔴 هو همچنین گفت کسب‌و‌کار دستگاه‌های هواوی که شامل تجارت گوشی‌های هوشمند است، در سال ۲۰۲۳ عملکردی فراتر از انتظار از خود نشان داد.

🔴 در اقدامی غافلگیرکننده در ماه آگوست (مرداد و شهریور)، هواوی از سری گوشی‌های میت ۶۰ رونمایی کرد که به تراشه‌ی اختصاصی مجهزند. رونمایی از این سری گوشی هواوی بسیار مورد توجه قرار گرفت. مورد مهم دیگر، استراتژی منطقی در تعیین قیمت گوشی های جدید بود.

در زومیت بخوانید:هواوی: پس از سال‌ها تلاش، طوفان را پشت سر گذاشتیم

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا