عمومی

® شیائومی: خودرو ما از پورشه بهتر و از تسلا پیشرفته‌تر است

🔥®️ شیائومی: خودرو ما از پورشه بهتر و از تسلا پیشرفته‌تر است

🔴 شیائومی که زمانی نامش یادآور بهترین‌ گوشی‌ اقتصادی و بهترین گوشی میان رده بود، اکنون در تلاش است تا با اولین خودرو برقی خود برای بزرگان خط‌و‌نشان بکشد. شیائومی SU7 (با تلفظ چینی سو-چی) که امروز رونمایی شد، نتیجه‌ی کار طراحان سابق BMW و مرسدس بنز است.

🔴 لی جون، مدیرعامل شیائومی، در مراسم صبح امروز مدعی شد که اولین خودرو برقی این شرکت در زمینه‌ی عملکرد از خودروهای پورشه درخشان‌تر ظاهر می‌شود و فناوری‌های پرتعدادتری نسبت‌به خودروهای خبرساز تسلا دارد.

🔴 شیائومی SU7 خودرو سدان مبتنی بر معماری اختصاصی مودنا است که از موتور الکتریکی HyperEngine تا ۲۱ هزار دوربر‌دقیقه استفاده می‌کند و شاسی‌اش با دستگاه‌های ریخته‌گری پیشرفته‌تر از تسلا ساخته می‌شود.

🔴 این شرکت می‌گوید تیپ پیشرفته‌تر خودرویش که SU7 Max نام دارد، با یک بار شارژ تا ۸۰۰ کیلومتر حرکت می‌کند و دارای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتربر‌ساعت ۲٫۷۸ ثانیه‌ای است. این شتاب باعث می‌شود SU7 Max از خودروهای تسلا مدل S و پورشه تایکان توربو بهتر باشد.

🔴 سیستم اطلاعات-سرگرمی شیائومی SU7 مبتنی‌بر سیستم‌عامل HyperOS است و شامل مانیتورهای پشتی نیز می‌شود. این خودرو ۲۳ اسپیکر داخلی با استاندارد Dolby Atmos دارد و از اینترنت اشیاء پشتیبانی می‌کند.

🔴 به گفته‌ی شیائومی، خودرو SU7 در تیپ‌های مختلف دارای یک یا دو پردازنده‌ی NVIDIA Drive Orin و مجموعه‌ای از سنسورها است تا به سیستم پیشرفته‌ی خودران دست پیدا کند.

در زومیت بخوانید: شیائومی: خودرو ما از پورشه بهتر و از تسلا پیشرفته‌تر است

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا