عمومی

مشخصات گوشی ناتینگ فون 2a فاش شد؛ دردسر برای گلکسی A54 یا میان‌رده پوشالی؟


مشخصات گوشی ناتینگ فون 2a فاش شد؛ دردسر برای گلکسی A54 یا میان‌رده پوشالی؟

🔴 گوشی ناتینگ فون 2a قرار است ماه فوریه (بهمن و اسفند) در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) بارسلونا عرضه شود. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا آن مراسم، اطلاعات جدیدی درباره‌ی مشخصات گوشی از جمله دوربین و نمایشگر آن به بیرون درز کرده است.

🔴 خبرگزاری SmartPrix در گزارشی می‌گوید Nothing Phone 2a یک گوشی میان‌ رده با قابلیت‌هایی در سطح متوسط خواهد بود.

🔴 گوشی ناتینگ فون ۲ با دو دوربین ۵۰ مگاپیکلسی عرضه شد و اکنون قرار است که گوشی ناتینگ فون 2a نیز با دوربین دوگانه وارد بازار شود. در دوربین اصلی این گوشی از حسگر Samsung S5KGN9 استفاده می‌شود. حسگر مورد بحث در گوشی موتورولا Moto G84 که اوایل امسال عرضه شد هم به کار رفته است.

🔴 در این گوشی ناتینگ از دوربین فوق عریض با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی Samsung S5KJN1 سامسونگ استفاده خواهد شد که به نظر می‌رسد همان حسگر موجود در فون ۲ باشد.

🔴 مطابق شایعه‌ی جدید، ناتینگ در دوربین سلفی فون 2a از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی استفاده می‌کند که همان حسگر موجود در گوشی وان پلاس ۱۰ پرو و ناتینگ فون ۲ است. این دوربین مانند ناتینگ فون ۲ دارای حسگر ۱/۲٫۷۶ اینچ و پیکسل‌هایی به ابعاد ۰٫۶۴ میکرون خواهد بود.

🔴 گوشی Nothing Phone 2a دارای نمایشگر اولد (از نوع امولد) ۱۲۰ هرتز با وضوح ۱۰۸۴ در ۲۴۱۲ پیکسل و در ابعاد ۶٫۷ اینچی خواهد بود که توسط شرکت Visionox ساخته شده است. گزارشات اخیر ادعا می‌کنند که گوشی ناتینگ فون 2a از تراشه‌ی Dimensity 7200 بهره خواهد برد.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا