عمومی

۱۵۰۰ پهپاد در آسمان؛ رکورد گینس شکسته شد

۱۵۰۰ پهپاد در آسمان؛ رکورد گینس شکسته شد

🔴 در یکی از نمایش‌های نوری هوایی که در شهر نورث ریچلند هیلز ایالت تگزاس برگزار شد، بیش از هزار پهپاد مولتی‌روتور (مجهز به بیش از دو روتور) طوری برنامه‌ریزی شده بودند تا با خلق نماد‌های سال نو با پرواز خود، آسمان شب را تزیین کنند.

🔴 این رویداد ۱۰ دقیقه‌ای جمعیتی بالغ بر ۲٬۰۰۰ نفر را با نمایش‌های هوایی الهام‌گرفته‌شده از نماد‌های کریسمس به خود خیره کرد و باعث شد تا نام اسکای اِلِمنتز، برگزارکننده‌ی نمایش، هم‌ برای بزرگ‌ترین نمایش هوایی شخصیتی خیالی (شخصیت فندق‌شکن) و هم برای بزرگ‌ترین تصویر هوایی ایجادشده با پهپاد‌ها (درخت کریسمس عظیم ۲۱۳ متری)، وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس شود.

🔴 برای خلق این تصاویر چشم‌نواز، تیمی ۴۰ نفره پهپاد‌های مجهز به LED را برای پرواز در مسیری خاص برنامه‌ریزی کرده بودند. پهپادی مجهز به دوربین سعی کرده است تا با نماهایی از دور و نزدیک، تا حد امکان عظمت آن‌ را به تصویر بکشد.

🔴 پِرِستون وارد، خلبان ارشد اسکای اِلِمنتز گفت: «شکستن دوباره‌ی دو رکورد گینس در زادگاهم بسیار شگفت‌انگیز بود. هیچ‌چیز بهتر از آوردن روحیه‌ی تعطیلات به خانواده‌ها نیست و فکر می‌کنم این نمایش آن را انجام داد.»

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا