عمومی

همکاران سیستم به دنبال ارائه سرویس‌های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی و رایانش ابری است


🔴 همکاران سیستم به دنبال ارائه سرویس‌های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی و رایانش ابری است

🔴 نشست خبری رویداد «باهم ۱۴۰۲» از سوی شرکت همکاران سیستم امروز، دوم دی ماه، برگزار شد. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره همکاران سیستم محمد عزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم، درباره فعالیت‌های این مجموعه و برعضی دستاوردها توضیحاتی را ارائه کردند.

🔴 به گفته مدیرعامل همکاران سیستم، این مجموعه در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به نیمه نخست سال ۱۴۰۱ رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است و اکنون ۲۰۰۰ سرمایه انسانی و بیش از ۱۰۷ هزار مشتری از بخش‌های مختلف بازار دارد.

🔴 مدیرعامل همکاران سیستم حوزه‌هایی که این شرکت روی آن‌ها تمرکز بیشتری دارد و اعلام می‌کند که برای توسعه آتی خود نیز آن‌ها را مد نظر قرار می‌دهد دو حوزه «هوش مصنوعی» و «رایانش ابری» دانسته و توضیح داد:

🔴 «مهم‌ترین نقطه سرمایه‌گذاری همکاران سیستم حوزه طراحی و ارائه محصول است و به دنبال این هستیم که متناسب با نیاز بازار تولید و عرضه محصول را انجام داده و به سهم قالب بازار از محصولات دست پیدا کنیم. سیاست اصلی این راهبری محصول رایانش ابری و طراحی و تولید محصولات ابری است. علاوه بر این، در محصولات ما هوش مصنوعی عنصر کلیدی دیگری است که در محصولات آتی بیشتر از آن استفاده خواهد شد.»

گزارش کامل را در زومیت بخوانید: همکاران سیستم به دنبال ارائه سرویس‌های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی و رایانش ابری است

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا