عمومی

گلکسی S24 در اجرای بازی‌ها عملکرد چشمگیر خواهد داشت

🔥 گلکسی S24 در اجرای بازی‌ها عملکرد چشمگیر خواهد داشت

🔴 با وجود نزدیک‌شدن به سال جدید میلادی و رونمایی رسمی از سری گلکسی S24، هنوز جزئیات زیادی از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ اعلام نشده است؛ به ویژه پردازنده گرافیکیِ آن یعنی Xclipse 940 که قرار است با همکاری AMD، سازنده نام‌آشنای کارت گرافیک AMD و با معماری RDNA3 ساخته شود. این تراشه می‌تواند در قیمت گوشی تأثیرات خود را بگذارد.

🔴 اگرچه به جزئیاتی مانند بهبود عملکرد رهگیری پرتو قبلاً اشاره شده، اما تاکنون مشخصات دقیقی از این پردازنده گرافیکی به بیرون درز نکرده است. روی کاغذ، Xclipse 940 پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به Xclipse 920 دارد و فرکانس آن تقریباً دو برابر نسل قبلی خود است.

🔴 باتوجه به اطلاعات منتشر شده از سوی LaidBackDev در شبکه‌ی اجتماعی X، پردازنده گرافیکی جدید با معماریِ بهبودیافته‌ی RDNA3 در فرکانس ۱۰۹۵ مگاهرتز عمل می‌کند؛ آن هم درحالی‌که فرکانس Xclipse 920 محدود به ۵۵۵ مگاهرتز است.

🔴 با وجود این، واحدهای محاسباتی این دو پردازنده در گوشی سامسونگ یکسان باقی می‌ماند و Xclipse 940 بدون تغییر نسبت به نسل قبل، ۶ واحدِ محاسباتی خواهد داشت.

🔴 گفته می‌شود که Xclipse 940 چهار گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی دارد که برای اجرای آخرین بازی‌ها با قابلیت رهگیری پرتو کافی است.

🔴 همانطور که در بنچمارک‌های قبلی مشخص شده بود، افزایش فرکانس موجب شده این پردازنده عملکرد بهتری از خود نشان دهد. Xclipse 940 در مقایسه با پردازنده گرافیکیِ توانمند آدرنو ۷۵۰ در اسنپدراگون ۸ نسل ۳، در آزمون OpenCL گیک‌بنچ توانست نمرات مشابهی کسب کند؛ در حالی‌که در آزمون ولکان تنها ۱۰ درصد از آن کندتر بود.

در زومیت بخوانید: گلکسی S24 در اجرای بازی‌ها عملکرد چشمگیر خواهد داشت

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا