عمومی

تاریخ عرضه ویژن پرو لو رفت؛ زمستان پرحرارت در انتظار کاربران اپل


🔥 تاریخ عرضه ویژن پرو لو رفت؛ زمستان پرحرارت در انتظار کاربران اپل

🔴 اپل ماه ژوئن اعلام کرد هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. مارک گرمن از بلومبرگ می‌گوید همه‌چیز برای آغاز فروش این محصول در فوریه آماده است و نباید منتظر رویداد دیگری برای اولین نسل هدست واقعیت مجازی اپل باشیم.

🔴 باتوجه به قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو که ۳۵۰۰ دلار تعیین شده است، انتظار داریم این محصول به‌طور محدود عرضه شود. البته اپل برای آغاز فروش دستگاه مذکور باید کارکنانش را آموزش دهد، قطعات جانبی و تعویضی را دراختیار مراکز خدماتش قرار دهد و فروشگاه‌هایش را برای عرضه‌ی آن آماده کند.

🔴 ویژن پرو از سیستم‌عامل جدید و اختصاصی visionOS بهره خواهد برد و ازنظر گرمن اواخر سال آینده شاهد انتشار به‌روزرسانی آن درکنار آپدیت‌های معمول مک و گوشی آیفون خواهیم بود. نکته‌ی دیگر اینکه iOS 17.2 به دارندگان آیفون ۱۵ پرو اجازه می‌دهد ویدیوهای سه‌بعدی با وضوح 1080p و سرعت ۳۰ فریم برثانیه ثبت کنند که برای پخش در ویژن پرو کاملاً مناسب است.

🔴 طبق گزارش‌های اخیر، تولید ویژن پرو چند هفته است که با سرعت کامل در چین آغاز شده و برنامه‌هایی برای آغاز فروش این محصول تا پایان ژانویه تدارک دیده شده است.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا