عمومی

® شیائومی حالا گاز هوشمند هم دارد!

®️ شیائومی حالا گاز هوشمند هم دارد!

🔴 با توجه به مشخصات، اجاق‌ گاز هوشمند Mijia S2 از صفحه‌ی شیشه‌ای سفید خالص با بافت سفارشی و مشعلی با پوشش برنجی بهره می‌برد که رسانایی حرارتی بالایی دارد. این گاز به فناوری کاهش مصرف انرژی مجهز شده است و بازده حرارتی قابل‌ توجه ۶۸ درصد را ارائه می‌دهد.

🔴 طراحی مشعل دوحلقه‌ای اجاق‌ گاز شیائومی تا ۲۳۰ درجه گرمایش یکنواخت ارائه می‌دهد. این محصول برای کارایی بالا طراحی شده و شعله‌ی قدرتمند ۵۲۰۰ واتی دارد که آن را به‌ویژه برای نیازهای آشپزی چینی‌ها مناسب می‌کند. محصول مورد اشاره همچنین دارای عملکرد تایمر دوگانه است که از یک تا ۱۸۰ درجه تغییر می‌کند و پس‌ از سپری‌ شدن زمان مشخص، به‌طور خودکار گاز را خاموش می‌کند.

🔴 اجاق‌ گاز شیائومی با چندین لایه‌ی ایمنی ازجمله محافظت دربرابر شعله و پایه‌ی قابلمه‌ی ضدلغزش طراحی شده که تجربه‌ی آشپزی ایمنی را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای پایه‌ی قابل‌ تعویض است که باعث می‌شود نصب و تعویض آسانی داشته باشد. تمیز کردن این گاز با ویژگی‌هایی مثل محافظت سه‌گانه‌ از لکه‌ی روغن و طراحی چند تکه‌ی مشعل از تجمع کثیفی جلوگیری می‌کند.

🔴 سازگاری اجاق‌ گاز Mijia S2 با اکوسیستم Mi Home، ویژگی‌های هوشمندی مثل یادآوری از راه‌دور برای خاموش‌ کردن اجاق‌ گاز را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا