عمومی

لپ‌ تاپ جدید ایسوس تراشه نسل ۱۴ و نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز دارد

لپ‌ تاپ جدید ایسوس تراشه نسل ۱۴ و نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز دارد

🔴لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ZenBook ایسوس با پردازنده‌ی جدید میتیور لیک اینتل رونمایی شد. ایسوس از طراحی کاملاً تازه‌ای برای ZenBook 14 OLED مدل UX3405 رونمایی کرده که دارای بدنه‌ی فلزی و وزن ۱٫۲۸ کیلوگرمی است که پنج درصد کمتر از نسل قبلی‌ شده است.

🔴 در قلب لپ‌ تاپ ایسوس UX3405، پردازنده اینتل Core Ultra 7 155H با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x-7467، گرافیک یکپارچه‌ی Intel Arc و فضای ذخیره‌سازی SSD PCIe 4.0 با ظرفیت یک ترابایت قرار دارد. کانفیگ پایه دارای پردازنده Core Ultra 5-125H، با رم هشت گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است.

🔴 موضوع قابل‌توجه در لپ‌تاپ جدید ایسوس، واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی پردازنده‌های جدید Core Ultra است که برای اجرای کارهای مداوم مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است.

🔴 همانطور که از نامش پیدا است، ZenBook 14 OLED دارای نمایشگر ۱۴ اینچی OLED است. مدل‌های پایه دارای وضوح Full HD هستند، در حالی که وضوح ۲۸۸۰ × ۱۸۰۰ (3K) و نسبت‌تصویر ۱۶:۱۰ در کانفیگ‌های بالاتر موجود است.

🔴 صفحه‌نمایش لپ‌تاپ ZenBook UX3405 دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حاشیه‌های باریک NanoEdge، پوشش ۱۰۰ درصدی رنگ DCI-P3 و شدت روشنایی حداکثر ۶۰۰ نیت (سازگار با DisplayHDR 600 True Black) است.

🔴 با وجود داشتن فریمی به ضخامت ۱۴٫۹ میلی‌متر، ایسوس دو پورت تاندربولت ۴، یک پورت HDMI 2.1، یک پورت USB 3.2 Gen 1 (نوع-A) و یک جک صدای کومبو را در ZenBook 14 OLED در نظر گرفته است.

🔴 لپ‌تاپ ایسوس UX3405 از بلوتوث ۵٫۳ و Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند، اما به یاد داشته باشید که احتمالاً Wi-Fi 7 در سال ۲۰۲۴ خواهد آمد. همچنین باید به باتری لیتیوم-پلیمری ۷۵ وات‌ساعتی اشاره کرد که ایسوس می‌گوید برای بیش از ۱۵ ساعت شارژدهی مداوم مناسب است. هنگامی که نیاز به شارژ باتری باشد، یکی از پورت‌های تاندربولت ۴ را استفاده خواهید کرد و قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی با آداپتور USB-C پشتیبانی می‌شود.

🔴 قیمت لپ تاپ ZenBook 14 OLED مدل UX3405 ایسوس از ۱٬۲۹۹ دلار در کانفیگ پایه شروع می‌شود.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا