عمومی

® تخته‌سیاه هوشمند ۳۹ اینچ شیائومی فقط ۳۳ دلار قیمت دارد



®️ تخته‌سیاه هوشمند ۳۹ اینچ شیائومی فقط ۳۳ دلار قیمت دارد

🔴 پای گجت‌های هوشمند شیائومی به دنیای آموزش و تخته‌سیاه‌ها هم باز شد. میجیا، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی که به تولید لوازم خانگی هوشمند مثل یخچال فریزر معروف است، این بار از تخته‌سیاه هوشمند LCD خود رونمایی کرد.

🔴 به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، این تخته‌سیاه هوشمند به فیلم سفارشی LCD مجهز است که از منبع نور پس‌زمینه استفاده نمی‌کند و به‌جای آن به بازتاب نور طبیعی تکیه دارد. تخته‌سیاه میجیا جایگزین مناسبی برای خلاص‌شدن از دست گردوغبار و لکه‌ی جوهر روی تخته‌های غیرهوشمند به‌حساب می‌آید.

🔴 کاربران می‌توانند محتوای روی تخته‌سیاه هوشمند میجیا را با یک کلیک پاک کنند. این تخته‌سیاه LCD ابعاد ۳۹ اینچی دارد و شیائومی این تخته‌سیاه را درون قاب ۶ میلی‌متری قرار داده و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن ۹۸ درصد است که عدد قابل توجهی به‌شمار می‌رود.

🔴 یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز تخته‌سیاه هوشمند میجیا، قابلیت اضافه کردن تخته‌سیاه دوم و سوم است که می‌توان نمایشگر بزرگ‌تری را بدون نیاز به اتصال آهن‌با داشت. این تخته‌سیاه طوری طراحی شده که چشم کاربر با تماشای آن اذیت نشود و از انتشار نور آبی مضر جلوگیری شود.

🔴 قیمت تخته‌سیاه هوشمند میجیا در کمپین ویژه‌ی میجیا ۳۳ دلار است و کاربران می‌توانند آن را از خرده‌فروشی‌های چینی به‌قیمت ۴۲ دلار تهیه کنند.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا