عمومی

سایبرتراک از راه رسید؛ «هیولای سایبری» تسلا با طراحی متفاوت




🔥 سایبرتراک از راه رسید؛ «هیولای سایبری» تسلا با طراحی متفاوت

🔴 سایبرتراک تسلا چهار سال پس از رونمایی اولیه، سرانجام در دسترس اولین خریداران قرار گرفت. خودروسازی تحت مدیریت ایلان ماسک بامداد امروز رویدادی کوتاه در مقر مرکزی‌اش برگزار کرد تا از عرضه‌ی سایبرتراک خبر دهد. در این رویداد ۱۰ دستگاه سایبرتراک به مشتریان تحویل داده شد.

🔴 ایلان ماسک در رویداد جدید تسلا گفت سایبرتراک قرار است آینده‌ای جدید و هیجان‌انگیزتر را رقم بزند. او همچنین جزئیات جدید قیمت خودرو، دامنه‌ی حرکتی و قابلیت‌های Tesla Cybertruck را اعلام کرد.

تسلا می‌گوید مدل دیفرانسیل‌عقب سایبرتراک با قیمت ۶۰٬۹۹۰ دلار عرضه می‌شود، درحالی‌که در سال ۲۰۱۹ قیمت این مدل ۳۹٬۹۰۰ دلار اعلام شده بود. مدل مورد بحث با یک بار شارژ می‌تواند مسیر ۲۵۰ مایلی (۴۰۲ کیلومتری) را طی کند. عرضه‌ی مدل دیفرانسیل‌عقب تا سال ۲۰۲۵ آغاز نخواهد شد.

🔴 تسلا می‌گوید که مدل‌های ویژه‌ای از وانت جدیدش که پسوند سایبربیست (Cyberbeast به معنی هیولای سایبری) را یدک می‌کشند، در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند.

🔴 مدل تمام‌چرخ‌متحرک سایبربیست با قیمت ۷۹٬۹۹۰ دلار عرضه می‌شود، دامنه‌ی حرکتی ۳۴۰ مایل (۵۴۷ کیلومتر) دارد و سرعتش در ۴٫۱ ثانیه از صفر به ۶۰ مایل‌برساعت (۹۶ کیلومتربرساعت) می‌رسد. به ادعای تسلا، این مدل به حداکثر سرعت ۱۱۲ مایل‌برساعت (۱۸۰ کیلومتربرساعت) دست پیدا می‌کند.

🔴 نمونه‌ی دیگری از خودرو سایبرتراک که به سه موتور مجهز است، با قیمت ۹۹٬۹۹۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. این مدل توان ۸۴۵ اسب‌بخار و گشتاور ۱۰٬۲۹۶ پوند‌فوت (۱۳٬۹۵۹ نیوتن‌متر) دارد و با هر بار شارژ حدوداً ۳۲۰ مایل (۵۱۴ کیلومتر) حرکت می‌کند.

🔴 سایبرتراک در رنگ نقره‌ای روانه‌ی بازار می‌شود اما ایلان ماسک گفته است که خریداران می‌توانند با پرداخت ۶٬۵۰۰ دلار اضافی مدل مشکی را تهیه کنند.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا