عمومی

شیائومی با رونمایی ردمی K70 و K70 پرو قلب ایرانی‌ها را هدف گرفت


شیائومی با رونمایی ردمی K70 و K70 پرو قلب ایرانی‌ها را هدف گرفت

🔴 شیائومی امروز گوشی‌های هوشمند مورد‌انتظار ردمی K70 و ردمی K70 پرو را به‌عنوان جانشین سری ردمی K60 معرفی کرد. در ‌ادامه، هر دو مدل گوشی شیائومی را معرفی خواهیم کرد.

🔴 سری ردمی K70 از زبان طراحی جدید بهره می‌برد و سیستم دوربین پشتی آن‌ها اکنون در جزیره‌ی مستطیل‌شکل قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به قاب فلزی اشاره کرد.

🔴 ردمی K70 استاندارد و ردمی K70 پرو هر دو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند و روشنایی آن‌ها به ۴۰۰۰ نیت می‌رسد. در بالای صفحه‌نمایش گوشی‌های جدید ردمی بریدگی پانچ‌هول را شاهد هستیم که دوربین سلفی را در خود جا داده است. این نمایشگر از فناوری HDR 10 Plus و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند و حسگر اثرانگشت زیر آن قرار دارد.

🔴 قلب تپنده‌ی ردمی K70 پرو پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و مدل استاندارد دستگاه مذکور نیز از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد. این گوشی‌ها حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5 و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4 عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های سری ردمی K70 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ وات و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ با رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا