عمومی

ردمی K70E رونمایی شد؛ جذاب‌ترین گوشی ۱۴ میلیونی دنیا


ردمی K70E رونمایی شد؛ جذاب‌ترین گوشی ۱۴ میلیونی دنیا

🔴 همان‌طورکه انتظار داشتیم، شیائومی درکنار ردمی K70 و ردمی K70 پرو، گوشی دیگری به‌ نام ردمی K70E را رونمایی کرد. این محصول تا حدودی از زبان طراحی مشابه برادران خود بهره می‌برد؛ البته به‌جای شاسی فلزی به شاسی پلاستیکی مجهز شده است تا با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر روانه‌ی بازار شود.

🔴 ردمی K70E به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح 1.5K (معادل ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که روشنایی آن حداکثر به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد. این محصول از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش گوشی شیائومی می‌تواند به نرخ نمونه‌برداری لمسی چشمگیر ۲,۱۶۰ هرتز اشاره کرد.

🔴 ردمی K70E از نمایشگری با دقت رنگ بسیار زیاد بهره می‌برد که معیار Delta E و JNCN آن به‌ترتیب به ۰٫۴۳ و ۰٫۳۱ می‌رسد. صفحه‌نمایش این گوشی از فناوری کاهش نور آبی با روش سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند تا از چشم کاربر در استفاده‌های طولانی محافظت شود.

🔴 در دل ردمی K70E، پردازنده دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا قرار دارد؛ تراشه‌ای که با فرایند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است. در‌کنار این پردازنده حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x در نظر گرفته شده است. سیستم-روی-چیپ مذکور باعث می‌شود گوشی جدید ردمی از قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته مثل دستیار Xiao AI، پرتره‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی، ورودی هوش مصنوعی و اتوماسیون دستگاه‌های اینترنت اشیاء پشتیبانی کند.

🔴 ردمی K70E به دوربین پشتی سه‌گانه مجهز شده است: دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر OV64B و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی. در پنل جلویی این دستگاه نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا