عمومی

اینستاگرام؛ بی‌رقیب و جذاب حتی در حصار فیلترینگ


اینستاگرام؛ بی‌رقیب و جذاب حتی در حصار فیلترینگ

🔴 شیر همیشه شیر است؛ حتی اگر در قفس باشد. این ضرب‌المثل حکایت اینستاگرامی است که با وجود فیلترینگ هم قدرت عجیبی در جذب مخاطب دارد.

🔴 پیرمرد رو به دوربین کفش چرم مردانه‌ای را نشان می‌دهد و در مورد آن توضیحاتی را می‌دهد. کفش‌ها کار دست پیرمرد است که در بازاری در مشهد مغازه دارد. کفش چرم مردانه می‌دوزد و می‌فروشد. پیرمرد از نسل بازاری‌های قدیمی است که مدل کسب‌وکارشان سنتی است و احتمالا از عمر راه‌اندازی مغازه و شروع کارش چند دهه می‌گذرد.

🔴 حالا تصویر او در صفحه اینستاگرامی فروشگاهش منتشر شده. هرچند این صفحه جدید نیست و پست‌های قدیمی هم دارد اما حالا که حاج‌آقای کفش‌فروش تصمیم گرفته خودش در ویدیوها حاضر شود و کفش‌هایی را که دوخته به فالوئرهایش نشان دهد صفحه‌اش بیشتر مورد توجه فالوئرها قرار گرفته است.

🔴 همین یک صفحه مجازی و همین چند محتوای ساده تبلیغاتی برای یک محصول می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی کسب‌وکار یک نفر و حتی یک بازار داشته باشد. اگر فقط عده‌ای از فالوئرهای همین پیج هم تصمیم بگیرند حضوری به فروشگاه مراجعه کنند این موضوع می‌تواند به کسب‌وکار فروشگاه‌های اطراف هم رونق بدهد.

🔴 این تاثیر یک فعالیت مجازی و یک پیج اینستاگرامی است که مسئولین نادیده‎‌اش می‌گیرند. آن‌ها که فکر می‌کردند با فیلتر شدن اینستاگرام پلتفرم‌های داخلی پرکاربر می‌شوند، حالا باید بپذیرند که اینستاگرام هنوز هم بزرگترین محل تجمع مجازی کاربران است.

گزارش کامل را در زومیت بخوانید

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا