عمومی

شکست بزرگ اپل؛ تولید مودم اختصاصی آیفون لغو می‌شود


🍎 شکست بزرگ اپل؛ تولید مودم اختصاصی آیفون لغو می‌شود

🔴 گزارشی تأییدنشده که منبع اصلی‌اش به زنجیره‌ی تأمین اپل در آسیا برمی‌گردد، به لغو یکی از خبرسازترین و پرچالش‌ترین پروژه‌های این شرکت اشاره دارد. ظاهرا تولیدکننده‌ی گوشی آیفون و مک بوک و اپل واچ تصمیم گرفته است توسعه‌ی مودم اختصاصی را پس از چند بار شکست، متوقف کند.

🔴 بر اساس ادعای یک افشاگر در پلتفرم Naver، اپل تا به امروز چندین بار تلاش کرده است که مودم 5G اختصاصی برای گوشی و سایر محصولاتش بسازد، با این‌حال تمامی تلاش‌هایش به درِ بسته خورده‌اند. این افشاگر می‌گوید اپل فرآیند رهاسازی تدریجی پروژه را شروع کرده است.

🔴 افشاگری دیگر در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعای مشابهی مطرح کرده و به نقل از منابع آگاه در ژاپن گفته است که اپل دیگر تمایلی به توسعه‌ی مودم 5G اختصاصی ندارد.

🔴 اپل در سال‌های اخیر برای ساخت مودم اختصاصی هزاران مهندس استخدام کرده است. این شرکت در سال ۲۰۱۹ بخش اعظم کسب‌و‌کار مودم موبایلی اینتل را تصاحب کرد و در نتیجه‌ی این اتفاق تعداد زیادی از کارمندان اینتل مستقیما به اپل منتقل شدند. اپل همچنین مهندسانی از کوالکام استخدام کرده است. مدیران ارشد اپل امیدوار بودند که مودم اختصاصی تا پاییز ۲۰۲۳ آماده شود.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا