عمومی

فیلترشکن به لیست پرتکرارترین کالاهای تخفیف‌خورده بلک‌فرایدی ایرانی راه یافته است


فیلترشکن به لیست پرتکرارترین کالاهای تخفیف‌خورده بلک‌فرایدی ایرانی راه یافته است

🔴 از پوشاک تا لوازم الکترونیکی و فیلترشکن؛ کدام کالاها و خدمات پرتکرارترین محصولات تخفیف‌خورده روی پلتفرم‌های اینستاگرم و تلگرام در جمعه سیاه بودند؟

🔴 بلک‌فرایدی یا جمعه سیاه به تقویم نانوشته ایرانی‌ها را پیدا کرده و امسال نسبت به پنج سال گذشته، هم در تلگرام و هم در اینستاگرام بیشترین میزان محتوا درباره آن تولید و منتشر شده است.

🔴 داده‌های لایف وب نشان می‌دهد در این دو پلتفرم بیشترین کالاهایی که به حراج گذاشته شده در دسته‌بندی «کفش و لباس» بوده است.

🔴 در اینستاگرام ۴۹ درصد از محصولاتی که تخفیف بلک فرایدی داشته و درباره آن تولید محتوا شده در دسته کفش و لباس بوده و ۴۸ درصد از محصولات ارائه‌شده بلک فرایدی در تلگرام هم در همین دسته بوده است.

🔴 نکته جالب در مورد داده‌های به‌دست‌آمده از محصولات و خدمات پرتکرار جمعه سیاه در تلگرام این است که «فیلترشکن» هم به لیست تخفیف‌خورده‌ها اضافه شده و ۲ درصد از محتوای محصولات و کالاهای پرتکرار در بلک فرایدی به فیلترشکن مربوط می‌شود.

🔴 آمارهای پادرو نشان می‌دهد میزان فروش فروشندگان خرد و متوسط اینستاگرامی از نظر مبلغ، ۳۸ درصد و از نظر تعداد سفارش‌ها ۱۱۹ درصد رشد داشته است.

🔴 دیجی‌کالا هم در روز اول کمپین بلک فرایدی خود به طور متوسط ۱۲ میلیون بازدیدکننده داشته که معادل ۸‌ هزار و ۳۰۰ بازدیدکننده در هر دقیقه است.

جزئیات بیشتر درباره آمارهای بک فرایدی را در زومیت بخوانید: فیلترشکن به لیست پرتکرارترین کالاهای تخفیف‌خورده بلک‌فرایدی ایرانی راه یافته است

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا