عمومی

مراقب باشید؛ این یک کمپین بزرگ بدافزاری علیه کاربران بزرگترین بانک‌های ایرانی است


⚠️ مراقب باشید؛ این یک کمپین بزرگ بدافزاری علیه کاربران بزرگترین بانک‌های ایرانی است
 
🔴 همراه‌بانک‌های سپه، ملت، تجارت، شهر، ملی، پاسارگاد و بلو که روی گوشی اندرویدی شما نصب شده ممکن است آلوده به یک بدافزار امنیتی باشد.
 
🔴 اگر گوشی موبایل اندرویدی، به‌ویژه برند سامسونگ یا شیائومی، دارید و در بانک‌های مذکور حساب دارید، باید مراقب اپلیکیشن‌های همراه‌بانکی باشید که روی گوشی خود نصب می‌کنید؛ چراکه اصلا بعید نیست اپلیکیشن بانکی شما نسخه جعلی همراه‌بانک باشد.
 
🔴 این یافته‌های محققان یک شرکت امنیت سایبری بین‌المللی به نام Zimperiumاست. آن‌ها می‌گویند یک کمپین بدافزاری امنیتی وجود دارد که از حدود یک سال قبل فعالیتش را آغاز کرده است.

🔴 این گروه تا امروز بیش از ۲۰۰ اپلیکیشن جعلی تلفن همراه را کشف کرده‌اند که با تقلید از اپلیکیشن همراه‌بانک بانک‌های بزرگ ایرانی، اطلاعات مشتریان خود را به روش‌های مختلفی به سرقت می‌برند.
 
🔴این کمپین به شیوه‌های مختلفی امنیت کاربران را به خطر می‌اندازد و دائما در حال گسترش دامنه فعالیت‌های مخرب خودش است. هرچند تا امروز فقط همراه‌بانک‌ها هدف این کارزار بوده‌اند اما گفته می‌شود که کیف پول‌های ارز دیجیتال هم ممکن است هدف بعدی این کمپین قرار بگیرند.
 
جزئیات بیشتر این گزارش را در زومیت بخوایند: مراقب باشید؛ این یک کمپین بزرگ بدافزاری علیه کاربران بزرگ‌ترین بانک‌های ایرانی است

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا