عمومی

این نمایشگر تاشو سه‌بعدی در جیب جا می‌شود

این نمایشگر تاشو سه‌بعدی در جیب جا می‌شود

🔴 برند Looking Glass یکی از معدود استارتاپ‌هایی است که به ساخت نمایشگرهای سه‌بعدی می‌پردازد. در سال ۲۰۲۰، این شرکت یک سیستم ارزان ۷٫۹ اینچی دسکتاپ را با قیمت ۳۴۹ دلار معرفی کرد و حالا، مقرون‌به‌صرفه‌ترین و قابل حمل‌ترین نمایشگر هولوگرافیک خود یعنی Looking Glass Go را با قیمت ۳۰۰ دلار معرفی کرده است.

🔴 این دستگاه هولوگرافیک دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی است که به ادعای این شرکت ۱۰ برابر نازک‌تر از نمایشگرهای شیشه‌ای قبلی است و اولین نمونه‌ای است که در جیب شما جای می‌گیرد. البته باید کابل USB-C یا دانگل باتری خارجی از نوع USB-C را به آن وصل کنید، چون این دستگاه باتری داخلی ندارد.

🔴 کاربرد محصول جدید Looking Glass دیدن تصاویر به‌صورت سه‌بعدی بدون استفاده از هدست واقعیت مجازی است یا برای مشاهده‌ی سه‌بعدی عکس‌هایی که با گوشی خود گرفته‌اید و شاید حتی راهی باشد برای تعامل با شخصیت‌های هوش مصنوعی هولوگرافیک مجهز به ChatGPT.

🔴 مانند اکثر صفحات نمایش اتواستریوسکوپی، Looking Glass به‌طور هم‌زمان یک تصویر سه‌بعدی را در همه‌ی زوایا پخش نمی‌کند بلکه چشمان شما باید در زوایای خاصی نسبت به صفحه نمایش باشد تا تصویر سه‌بعدی را به درستی ببینید.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا