عمومی

ویزای آنلاین فلایتیو، راهکاری نو برای اخذ ویزای سفر


ویزای آنلاین فلایتیو، راهکاری نو برای اخذ ویزای سفر

🔴 یکی از چالش‌های مسافران مقاصد خارجی دریافت ویزا است. نبود فرآیند مشخص دشواری‌هایی مانند افزایش هزینه‌های سفر و اتلاف زمان و انرژی را برای مسافران ایجاد می‌کند.

🔴 ویزای سفر فلایتیو با هدف تسریع و بهبود فرآیند اخذ ویزای سفر شروع به‌کار کرده است. این سرویس جدید به مسافران کمک می‌کند فرآیند دریافت ویزای سفر خود را شفاف‌تر، سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته طی کنند. در ادامه مسیر، فلایتیو برنامه دارد علاوه بر افزایش تعداد کشورهای مقصد و انواع ویزا، سرویس‌های مکمل و مشابه دیگری مانند «دریافت وقت سفارت» را هم به کاربران خود ارائه دهد.

🔴 در حال حاضر این سرویس برای ۱۷ کشور از جمله امارات متحده عربی، هند و ژاپن در دسترس است و به زودی کشورهای دیگری مانند کانادا و برزیل هم به این سرویس اضافه خواهند شد.

🔴 این خدمت جدید به مسافران این امکان را می‌دهد که تمام مراحل اخذ ویزای الکترونیک را به‌‌ صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان ممکن پیش ببرند و تنها در صورت نیاز برای انگشت‌نگاری یا مصاحبه به سفارت مربوطه مراجعه کنند. کارشناسان پشتیبانی فلایتیو، به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته همراه مسافران هستند تا تمام فرآیندهای مربوطه را پیگیری کنند و نتیجه را به مسافران اطلاع دهند.

در زومیت بخوانید: ویزای آنلاین فلایتیو، راهکاری نو برای اخذ ویزای سفر

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا