عمومی

با شبیه‌ساز PCSX2، اکثر بازی‌های PS2 را اجرا کنید


با شبیه‌ساز PCSX2، اکثر بازی‌های PS2 را اجرا کنید

🔴 در زمانی‌که انواع کنسول‌های بازی مانند پلی استیشن ۵ در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی جولان می‌دهند، کاربرانی که به‌دنبال تجربه‌ی حس‌و‌حال قدیمی بازی‌های ویدئویی هستند، به‌لطف نرم‌افزار شبیه‌ساز PCSX2 به بیش از ۹۹ درصد بازی‌های کنسول بازی خاطره‌انگیز و انقلابی پلی استیشن ۲ دسترسی پیدا می‌کنند.

🔴 به‌گزارش سایت Overclock3d، توسعه‌دهندگان برنامه‌ی یادشده در آستانه‌ی انتشار نسخه‌ی پایدار آن هستند و به کاربران وعده داده‌اند که تمام بازی‌های موجود در برنامه‌ی آن‌ها به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی اعم از باگ‌ها و انواع مشکلات ناسازگاری اجراشدنی خواهند بود.

🔴 با اینکه هنوز نسخه‌ی پایدار نرم‌افزار PCSX2 منتشر نشده است، حدود ۱٫۲۳ درصد از بازی‌های موجود در آن عالی ارزیابی می‌شوند؛ زیرا اجرایی بدون نقص و مشابه کنسول اصلی را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورند. ۹۷٫۹۲ درصد دیگر بازی‌ها نیز اجراشدنی ارزیابی می‌شوند و به کاربران امکان می‌دهند که بازی مدنظر خود را با حداقل مشکلات اجرا کنند.

🔴 برخی از بهترین بازی‌های پلی‌ استیشن ۲ نظیر GTA: San Andreas و God of War 2 و Metal Gear Solid 3: Subsistence هم می‌توانند با نهایت سازگاری و نرخ فریم چشمگیر و تصاویر خیره‌کننده اجرا شوند.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا