عمومی

ایسوس با راگ فون ۸ پرو استاندارد جدیدی برای گوشی‌های گیمینگ تعیین می‌کند

🔥 ایسوس با راگ فون ۸ پرو استاندارد جدیدی برای گوشی‌های گیمینگ تعیین می‌کند

🔴 به‌نظر می‌رسد که زبان طراحی محصولات سری ایسوس ROG در مدل‌های جدید به پختگی و طراحی مدرن‌تری رسیده‌اند و این بار با اضافه شدن مدل پرو، احتمالاً ایسوس قصد دارد گوشی‌های راگ فون ۸ و ۸ پرو را برای طیف گسترده‌تری از مشتریانش عرضه کند.

🔴 با نگاه به مشخصات فاش‌شده در می‌یابیم که هر دو گوشی ایسوس راگ فون ۸ و ۸ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و گرافیک Adreno 750 استفاده می‌کنند و نسخه‌ی پرو دو کانفیگ رم ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی دارد، اما گوشی راگ فون ۸ دارای رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

🔴 فضای ذخیره‌سازی گوشی راگ فون ۸ پرو، ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت و برای مدل پایه، ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. به ادعای منابع آگاه، هر دو نسخه دارای باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با استاندارد شارژ سریع Quick Charge 5.0 هستند.

🔴 انتظار می‌رود که هر دو گوشی راگ فون ۸ و ۸ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد (از نوع امولد) با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ باشند. گفته می‌شود که گوشی راگ فون ۸ پرو از HDR10 و نرخ نوسازی حداکثر ۱۶۵ هرتز برخوردار است، اما نسخه‌ی پایه این ویژگی‌ها را ندارد.

🔴 از وضوح دوربین مدل پایه اطلاعاتی مطرح نشده، اما به‌نظر می‌رسد که مدل پرو دارای حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 به‌عنوان دوربین اصلی خواهد بود و احتمالاً یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار می‌گیرند.

🔴 ایسوس به جای تزئین راگ فون ۸ و ۸ پرو با نورها و سایه‌های عجیب، مسیر دیگری را انتخاب کرده است. ROG فون ۸ حالت مستطیل شکل با لبه‌های صاف‌تر و حاشیه‌ی باریک‌تری پیدا کرده و صفحه‌نمایش آن شبیه اکثر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار شده است.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا