عمومی

تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ در گلکسی A55 سامسونگ قوی‌تر از نسل قبل ظاهر شد


تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ در گلکسی A55 سامسونگ قوی‌تر از نسل قبل ظاهر شد

🔴 گلکسی A55 که انتظار می‌رود جزو بهترین گوشی های میان رده باشد، بهبودهایی در طراحی خواهد داشت و حالا اطلاعات بیشتری در مورد پردازنده‌ی اگزینوس این گوشی سامسونگ فاش شده است.

🔴 انتظار می‌رود پردازنده‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ قدرت‌بخش گلکسی A55 باشد و به نظر می‌رسد عملکرد بهتری را در مقایسه با پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ در گلکسی A54 ارائه می‌دهد. اگزینوس ۱۴۸۰ در دیتابیس گیک‌بنچ رؤیت شده و اطلاعات آن توسط یکی از افشاگران در ایکس منتشر شده است.

🔴 اگزینوس ۱۴۸۰ در تست عملکرد تک هسته‌ای امتیاز ۱٬۱۸۰ و در تست عملکرد چند هسته‌ای امتیاز ۳٬۵۳۶ را کسب کرده؛ در مقام مقایسه، گلکسی A54 در آزمون‌های تک و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱٬۱۰۸ و ۲٬۷۹۷ را کسب کرده است.

🔴 اگزینوس ۱۴۸۰ دارای چهار هسته با عملکرد بالا و چهار هسته‌ی کم‌مصرف است که به ترتیب روی فرکانس ۲٫۷۵ و ۲٫۰۵ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. این تراشه از گرافیک Xclipse 530 مبتنی بر معماری RDNA2 شرکت AMD بهره می‌برد که گفته می‌شود بسیار قدرتمندتر از GPU-های Mali به‌کاررفته در تراشه‌های قبلی اگزینوس است. مشخص نیست که آیا این GPU از رهگیری پرتو برای بازی‌ها پشتیبانی می‌کند یا خیر.

🔴 گوشی جدید سامسونگ به احتمال زیاد دارای اسپیکرهای استریو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب خواهد بود.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا