عمومی

ایسوس با احیای مینی کامپیوترهای اینتل از NUC 13 Rugged رونمایی کرد

ایسوس با احیای مینی کامپیوترهای اینتل از NUC 13 Rugged رونمایی کرد

🔴 اینتل چند ماه پیش اعلام کرد تولید کامپیوترهای کوچک NUC را متوقف می‌کند اما طولی نکشید که ایسوس اعلام کرد کسب‌وکار بخش مینی کامپیوتر اینتل را تصاحب کرده است.

🔴 ایسوس توسعه و عرضه‌ی کامپیوترهای NUC را تحت یک مجوز غیرانحصاری بر عهده گرفته است و این یعنی احتمال عرضه‌ی مینی کامپیوترهای NUC توسط شرکت‌های دیگر در آینده وجود دارد.

🔴 براساس اطلاعات رسمی، NUC 13 Rugged یک مینی پی‌سی جمع‌و‌جور، بدون فن و ضدگردوغبار به‌حساب می‌آید که برای مقاومت در محیط‌هایی با شرایط سخت طراحی شده است. این مینی کامپیوتر ایسوس در دمای بین صفر تا ۵۰ درجه‌ی سلسیوس کار می‌کند.

🔴 مینی کامپیوتر ایسوس به پردازنده‌ اینتل از سری Alder Lake-N مجهز است که شامل گزینه‌هایی مانند N50 و Atom x7211E و Atom x7425E می‌شود.

🔴 کامپیوتر NUC 13 Rugged در دو سایز موجود است: یک مدل کوچک با پردازنده‌ی ۶ واتی اینتل N50 و یک نسخه‌ی بزرگ‌تر که برای پردازنده‌های تا ۱۲ وات طراحی شده است. نسخه‌ی بزرگ‌تر به پره‌های خنک‌کننده‌ مجهز شده، در حالی که مدل کوچک‌تر از این پره‌ها بهره‌مند نیست.

🔴 مینی کامپیوتر جدید ایسوس تا ۱۶ گیگابایت رم DDR5 پشتیبانی می‌کند و گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل اسلات M.2 2280 برای SSD اصلی و یک اسلات M.2 3042 برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر یا کاربردهای دیگر است.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا