عمومی

برای ۲۰۲۴ آماده شوید؛ سالی که اپل از آیفون فاصله می‌گیرد

🍎 برای ۲۰۲۴ آماده شوید؛ سالی که اپل از آیفون فاصله می‌گیرد

🔴 خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی از برنامه‌هایی که اپل برای سال ۲۰۲۴ دارد پرده‌برداری کرده است. بر اساس ادعای مارک گرمن، افشاگر بلومبرگ، اپل سال شلوغی در پیش دارد و می‌خواهد یک‌سری تصمیمات غیرمنتظره بگیرد.

🔴 گوشی آیفون به‌مدت بیش از ۱۵ سال مرکز استراتژی اپل در قبال محصولات بوده است، بااین‌حال اپل می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ روی سایر محصولاتش متمرکز شود و آیفون را کمی به حاشیه ببرد.

🔴 اپل به به‌روزرسانی سالانه‌ی آیفون عادت کرده است و قطعاً در سال ۲۰۲۴ نیز شاهد رونمایی مدل‌های جدید خواهیم بود چون آیفون مهم‌ترین محصول اپل به‌حساب می‌آید و بیش‌ از نیمی از کل درآمد این شرکت را ثبت می‌کند. با وجود این، در سال ۲۰۲۴ شاهد تغییرات چشمگیر آیفون نخواهیم بود.

🔴 مارک گرمن می‌گوید این کسب‌و‌کارِ پوشیدنی‌های اپل است که در سال ۲۰۲۴ خواهد درخشید. کسب‌و‌کار مورد بحث افزون‌بر ایرپاد و اپل واچ شامل ویژن پرو، اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل، می‌شود. از یک طرف هدست واقعیت ترکیبی بازار کاملاً جدیدی برای اپل است و از طرف دیگر اپل می‌خواهد بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ ایرپاد و اپل واچ را سال آینده به‌نمایش بگذارد.

🔴 فروش محصولات اپل در یک سال اخیر کمتر از حد انتظار بوده است (البته این شرکت همچنان ده‌ها میلیارد دلار سود به جیب می‌زند). غول آمریکایی صنعت فناوری می‌خواهد با رونمایی مدل‌های جدید گجت‌های پوشیدنی، در سال ۲۰۲۴ رکورد درآمدهایش را بشکند.

🔴 با وجود به‌روزرسانی ایرپاد و اپل واچ، انتظار می‌رود ویژن پرو در مرکز توجه قرار بگیرد. این گجت پوشیدنی ۳٬۵۰۰ دلاری اوایل سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازارهای آمریکا خواهد شد.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا