موبایل و فناوری

گوشی بعدی وان پلاس نمایشگری با روشنایی 3000 نیت خواهد داشت

[ad_1]

در چند سال گذشته نمایشگرهای موبایل بسیار روشن‌تر شده‌اند و درحال‌حاضر پیکسل 8 پرو گوگل یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای بازار موبایل را دارد که 2400 نیت روشنایی ارائه می‌کند. اما سه‌شنبه این هفته، وان پلاس یک دستگاه مجهز به نمایشگر 3000 نیت را به نمایش خواهد گذاشت.

طبق تصویری که توسط حساب رسمی وان پلا‌س در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، این شرکت در 24 اکتبر (2 آبان‌ماه) از دستگاه جدیدی با نمایشگر 3000 نیت رونمایی خواهد کرد. این صفحه‌نمایش که از آن به‌عنوان «طلوع جدید» در بازار نمایشگرهای چینی یاد شده است، توسط BOE تولید خواهد شد.

براساس گزارش‌های موجود، این پنل جدید بسیار روشن خواهد بود و احتمالاً از فناوری‌های PWM dimming با نرخ 2160 هرتز (در مقایسه با 1440 هرتز در پنل‌های فعلی) و Single Pulse DC پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس یکی از روشن‌ترین گوشی‌های بازار را معرفی می‌کند

برای مقایسه، گلکسی S23 اولترا دارای نمایشگری با 1750 نیت است و نمایشگر آیفون 14 پرو مکس روشنایی 2400 نیت را ارائه می‌کند. تنها دستگاهی که درحال‌حاضر به ارائه سطح بالایی از روشنایی نزدیک شده، گوشی تاشو وان پلاس اوپن است که به‌تازگی معرفی شده و این شرکت ادعا می‌کند هر دو پنل داخلی و خارجی آن 2800 نیت روشنایی دارند.

هرچند هنوز مشخص نیست که وان پلاس قرار است از چه دستگاهی رونمایی کند، اما زمان اعلام‌شده در این اعلامیه با روز معرفی اسنپدراگون 8 نسل 3 توسط کوالکام مطابقت دارد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که وان پلاس 12 از چیپست جدید و نمایشگر ساخته‌شده توسط BOE بهره ببرد و شاهد آن معرفی باشیم؛ هرچند قبلاً در گزارش‌هایی به ارائه 2600 نیت روشنایی در این دستگاه و گلکسی S24 اشاره شده بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا