بازی و سرگرمی

نکاتی از اسپایدر من 2 که توجه کاربران را به خود جلب کرده!🕸

[ad_1]

اسپایدر من 2، دنباله مورد انتظار بازی اکشن-ماجراجویی پرفروش Insomniac Games، در تاریخ 20 اکتبر 2023 منتشر شد. مرد عنکبوتی 2 به تازگی منتشر شده است و طرفداران در حال جستجو در بازی هستند تا سرنخی از هر گونه دارایی دیگر مارول پیدا کنند. اگرچه چیزهای زیادی در مورد سفر سریع غیرممکن، صحنه افتتاحیه فوق العاده و داستان وجود دارد، اما یک چیز است که توجه کاربران را به خود جلب کرده، تغییر عضلات پیتر پارکر و نشانه هایی از شخصیت ولورین در بازی!

چرا تغییرات پیتر پارکر برای کاربران عجیب است؟

اگر شما هم توجه کنید، زمانی که پیتر لباس مرد عنکبوتی را نپوشیده است، گردنی به ضخامت یک کشتی گیر WWE دارد! این تغییرات زیاد، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

بدن عضلانی مرد عنکبوتی
بدن عضلانی مرد عنکبوتی

شاید Insomniac با دانستن اینکه در دنباله بازی مبارزات تیمی بیشتری وجود دارد، تصمیم گرفته است پیتر را کمی عضلانی تر کند تا بتوانید او را بهتر از مایلز در وسط مبارزه تشخیص دهید. این واقعیت که او یک ابرقهرمان است، احتمالاً به او کمک می کند تا بسیار راحت تر از یک فرد معمولی عضله به دست آورد و آن را تقویت کند.

سرنخ هایی از Wolverine

در اواخر کمپین بازی، یک لباس جدید برای مایلز به نام The Best There Is باز خواهید کرد، که متوجه خواهید شد شباهت قابل توجهی به کلاه و لباس Wolverine دارد. اگرچه لباس پایه به رنگ قرمز و مشکی امضای مایلز است، اما سبک های مختلفی که برای این لباس باز می شوند، همگی به وضوح کدگذاری شده Wolvie هستند، از جمله رنگ آمیزی نمادین زرد، قهوه ای و مشکی او از اولین عرضه اش. رنگ های زرد، آبی و مشکی از اوایل دهه 90 در X-Men و کت و شلوار خاکستری-مشکی با چشمان قرمز از Return of Wolverine.

لباس د بست در ایز

نام لباس، The Best There Is، به مجموعه ای از کمیک های Wolverine از سال 2010 تا 2012 اشاره دارد. این مجموعه توسط چارلی هیوستون نوشته شده و توسط Juan Jose Rep تصویرسازی شده است و منتشر شد.

اوت فیت The Best There Is در اسپایدر من
اوت فیت The Best There Is در اسپایدر من

این مجموعه به دلیل عدم توانایی در ایجاد یک لحن منسجم، مشهور بود. این مجموعه می‌خواست داستان تاریک‌تر و بزرگسال‌تری را روایت کند، اما همچنان باید برای مخاطبان عام جذاب باشد. نتیجه این کار خوانندگان را گیج کرد. دن ایورسون از IGN به شماره اول 1.5 از 10 داد و ادعا کرد که “حتی یک کیفیت رستگارکننده” ندارد.

آیا مرد عنکبوتی دو موفق به جلب نظر کاربران شد؟

اسپایدر من 2 نه تنها یکی از زیباترین بازی های سال از نظر بصری است، بلکه یک داستان ابرقهرمانی عالی نیز است. یک داستان خوب همیشه باید چیزی برای گفتن داشته باشد و Spider Man 2 چیزهای زیادی برای گفتن دارد، برای کسانی که مایلند آن را به فضای غم انگیز و خاکستری فراتر از مبارزات پر زرق و برق با شنل و کلام های هوشمندانه دنبال کنند. اسپایدر من یک بازی عالی است که هر طرفدار ابرقهرمانی باید آن را تجربه کند. این بازی یک تجربه سرگرم کننده، چالش برانگیز و احساسی است که شما را تا مدت ها درگیر خواهد کرد.

سوالات متداول

پیتر پارکر در بازی Spider Man 2 چند ساله است؟

مانطور که در تریلر داستان آمده است، می دانیم که پیتر پارکر در طول رویدادهای Marvel’s Spider-Man دو، 25 ساله است و اکنون مدرک لیسانس بیوفیزیک دارد.

شخصیت سیندی مون در انتهای بازی اسپایدر من 2 کیست؟

سیندی مون هویت مخفی ابرقهرمانی به نام سیلک است که توسط نویسنده دن اسلات و هنرمند Humberto Ramos در سال 2014 خلق شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا