عمومی

گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ به بازار خواهد آمد.

موبایل تاشو می‌خواهید؟! موبایل تاشوی سامسونگ را بخرید!

گوشی هوشمند تاشوی سامسونگپس از این همه سال تحقیق و توسعه، صفحه نمایش‌های انعطاف پذیر ممکن است به زودی، تبدیل به عضو جدا ناپذیری از زندگی روزمره و موبایلی ما شوند. صفحه نمایش‌هایی که دیگر خیال شما را از بابت شکسته شدن و ترک برداشتن در اثر بی احتیاطی در حین نگه‌داری تلفن همراه‌تان، راحت خواهند کرد. در حال حاضر نیز شایعه شده که می‌توانیم اولین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر را از سوی سامسونگ در ماه جاری میلادی، شاهد باشیم. حتی این شایعه، بارها و بارها و به صورت غیر مستقیم از سوی سامسونگ تایید شده است.
همچنین به‌تازگی اسناد جدیدی منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ را فاش کرده است. این گوشی از یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل، بهره می‌برد. تلفن همراه تاشوی سامسونگ که اولین تلفن تاشو در نوع خود خواهد بود، از یک قلب تپنده چهارهسته‌ای همراه با ۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند و علاوه بر این مشخصات خوب، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را با فلاش دوگانه LED، در خود جای داده است.
سیستم عامل در نظر گرفته شده برروی این گوشی هوشمند عجیب و غریب، اندروید۴٫۳ بوده و تاکنون اطلاعاتی که نوع باتری این تلفن هوشمند را مشخص نمایند، منتشر نشده است. متاسفانه تاکنون هیچ تاییدیه رسمی از سوی سران کمپانی دوست داشتنی سامسونگ ( با اون گوشی‌های فضاییش!) مبنی بر صحت این ادعا، وجود نداشته ولی مشخصاتی که از سوی منبع ناشناس خبر برای گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ذکر شده با توجه به قدرت و توانمندی گوشی‌های هوشمند امروزی، چندان دور از ذهن نبوده و شاید رنگ حقیقت به خود بپوشاند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا