عمومی

مایکروسافت از دو قابلیت جدید بینگ چت برای موبایل پرده برداشت

[ad_1]

چت‌بات بینگ مایکروسافت هنوز در مرحله پیش‌نمایش است، اما غول فناوری همچنان تلاش می‌کند تا ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کند. حالا چند ویژگی قابل‌توجه جدید به بینگ چت اضافه شده که بهبود دسترسی و پشتیبانی بهتر آن بین دستگاه‌های مختلف را به ارمغان آورده است.

در ابتدا، مایکروسافت ویژگی جدیدی را به نسخه مرورگر دسکتاپ Bing Chat در اج اضافه کرده که با وجود آن می‌توانید چت‌های خود با هوش مصنوعی بینگ چت را روی گوشی ادامه دهید.

همان‌طور که مایکروسافت در پست وبلاگ خود با تصاویر زیر مشخص کرده است، با نگه‌داشتن نشانگر ماوس روی گوشه سمت راست بالای پاسخ ارائه‌شده توسط بینگ چت، گزینه‌ای برای ادامه در گوشی وجود خواهد داشت. با انتخاب این گزینه یک کد QR نمایش داده خواهد شد که با اسکن آن می‌توانید چت خود را روی گوشی ادامه دهید.

البته باید به این نکته توجه کرد که برنامه‌های موبایل مایکروسافت اج یا بینگ باید روی گوشی شما نصب شده باشند. همچنین باید روی گوشی و رایانه خود از یک حساب مایکروسافت استفاده کنید.

مایکروسافت هفته گذشته این ویژگی را با کاربران منتخب آزمایش کرده است و اکنون به‌نظر می‌رسد که همه به آن دسترسی پیدا کرده‌اند.

ادغام بینگ چت و مایکروسافت لانچر

غول ردموندی همچنین اخیراً اجرای بینگ‌چت در مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) را آزمایش می‌کرد و اکنون، پس از گذشت حدود یک هفته، این ویژگی برای تمام کاربران ارائه شده است. به بیان ساده‌تر، اکنون از طریق Microsoft Launcher در صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود نیز می‌توانید به بینگ چت دسترسی داشته باشید.

البته باید اشاره کرد که از طریق اپلیکیشن موبایل بینگ و ویجت آن نیز می‌توانید بدون نیاز به لانچر مایکروسافت، بینگ چت را روی صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود داشته باشید. بااین‌حال، اکنون کاربرانی که از Microsoft Launcher استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به نصب برنامه Bing ندارند.

مایکروسافت در چند وقت گذشته به‌طور خاص سعی داشته است تا چت‌بات خود را در دسترس افراد بیشتری قرار دهد. در کنار این ویژگی‌های جدید، اوایل این ماه تمام کاربران کروم دسکتاپ به بینگ چت دسترسی پیدا کردند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا