موبایل و فناوری

اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شد

[ad_1]

مستندات مربوط به پایگاه داده 3C چین اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ سری گلکسی S24 فاش کرده است. براساس این داده‌ها، گلکسی S24 اولترا از شارژ سریع ۴۵ وات، گلکسی S24 از شارژ سریع ۲۵ وات و گلکسی S24 پلاس نیز ظاهراً از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند. همچنین مستندات مربوطه نشان می‌دهد که هر سه مدل دستگاه سری گلکسی S24 از اتصال 5G نیز پشتیبانی خواهند کرد.

با توجه به اطلاعات فاش شده در این پایگاه داده‌های 3C چین، به نظر می‌رسد که هیچ ارتقایی در سرعت شارژ موبایل‌های جدید نسبت به نسل قبلی صورت نخواهد گرفت.

سامسونگ برای رویداد رونمایی نسل جدید گلکسی S در سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود و انتظار می‌رود موبایل‌های این سری در سه مدل گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا در دسترس کاربران قرار گیرند.

اطلاعات بیشتری درمورد سری گلکسی S24 فاش شد

مستندات مربوط به دریافت تأییدیه 3C چین برای گوشی‌های سری گلکسی S24، اطلاعات مربوط به سرعت شارژ این سری را فاش کرده است.

هنوز به صورت قطعی مشخص نیست موبایل‌های این سری با چه تراشه‌ای به بازار عرضه خواهند شد. سری گلسی S23 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برند. به نظر می‌رسد سامسونگ با هدف کاهش هزینه‌ها قصد دارد برخی مدل‌های گلکسی S24 را با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ به بازار عرضه کند و برخی دیگر نیز از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره‌ خواهند برد.

حالا اسناد 3C نشان می‌دهد گوشی SM-S9280 منتسب به گلکسی S24 اولترا از شارژ سریع ۴۵ وات، مدل دیگر یعنی SM-S9210 منتسب به گلکسی S24 از شارژ سریع ۲۵ وات و درنهایت گوشی SM-S9260 منتسب به گلکسی S24‌پلاس از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

پیشتر یکی از منابع آگاه بازار گفته بود گلکسی S24 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و حسگر ایزوسل HP2 200 بهره خواهد برد. همچنین این گوشی هوشمند احتمالاً با نمایشگر ۶.۸ اینچی امولد با روشنایی ۲۵۰۰ نیت که حدود ۴۳ درصد روشنایی بیشتری نسبت به نمایشگر گلکسی S23‌ اولترا دارد، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا