بازی و سرگرمی

8 تا از بهترین نسخه های کالاف دیوتی🥇 از دید گیمرهای کالاف

[ad_1]

کالاف دیوتی از آن دست بازی‌هایی است که در هر سن و سالی که باشید و اهل هر سبک بازی ویدیویی، قطعا یک بار آن را تجربه کرده‌اید یا پوسترها و ویدیوهایی مربوط به آن را در سایت‌های مربوط به بازی مشاهده کرده‌اید. این بازی جذاب در سبک شوتر اول شخص، سال‌ها است که در لیست برترین بازی‌های دنیا قرار دارد و هنوز هم به عنوان یکی از برترین‌ها در میان بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. آی گیم؛ از بهترین سایت های خرید سی پی در ایران، قصد دارد در این مطلب شما را با بهترین نسخه های بازی کالاف دیوتی آشنا کند.

کالاف دیوتی؛ فرانچایزی فراموش‌نشدنی و همیشه جذاب

اگر اهل بازی‌های ویدیویی، به خصوص در سبک استراتژیک و شوتر باشید قطعا نام کالاف دیوتی یا ندای وظیفه را شنیده‌اید و احتمالا تجربه انجام این بازی را نیز داشته‌اید. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا است که آمار فروش آن همه ساله میلیونی است و نسخه‌های جدید آن یکی از پس دیگری در صدر چارت و لیست بازی‌های پرفروش دنیا در هر سال قرار می‌گیرند. این بازی علاوه بر برتری‌هایی که نسبت به دیگر بازی‌ها دارد، در هر نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی خود هم برتری‌هایی پیدا می‌کند و در هر دوره بخش زیادی از توجهات را به خود جلب می‌کند.

نگاهی به 8 مورد از بهترین نسخه های کالاف دیوتی

اگر به دنبال یک بازی جذاب هستید که سال‌ها قادر به انجام آن باشید و از آن خسته نشوید، کالاف دیوتی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این بازی نسبت به بسیاری از بازی‌های ویدیویی برتری دارد و جالب است بدانید که بعضی از نسخه‌های آن، نسبت به ورژن‌های مختلف همین بازی نیز از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در ادامه 8 مورد از بهترین نسخه های کالاف دیوتی را معرفی خواهیم کرد:

1- بازی Call of Duty

اولین نسخه از بازی جذاب ندای وظیفه در سال 2003 و صرفا برای پلتفرم ویندوز منتشر شد. این بازی توسط استودیوی تازه تاسیس infinity Ward ساخته شد. یک بازی جذاب در سبک اول شخص و شوتر که داستان آن در میان جریانات جنگ جهانی دوم بود. در آن زمان بازی‌های شوتر طرفداران خاص خود داشتند اما اولین نسخه کالاف توانست نظر بیشتر گیمرها و طرفداران سبک‌های مختلف را جلب کرده و به یکی از بهترین‌های آن سال تبدیل شود.

2- بازی Call of Duty 2

در سال 2005 و بعد از موفقیت اولین سری از بازی‌های کالاف، شرکت سازنده تصمیم گرفت دومین نسخه خود را قوی‌تر و با رفع مشکلات نسخه قبلی تولید کند. نتیجه این تغییرات، تبدیل کالاف 2 به یکی از بهترین نسخه های کالاف دیوتی بود. این نسخه در مدت زمان کوتاهی به ترند زمان خود تبدیل شد و تا مدت‌ها به عنوان یکی از بهترین‌ها در سبک خود شناخته می‌شد. کالاف 2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 2، 3، نینتندو، ایکس باکس و ایکس باکس 360 قابل دسترسی است.

3- بازی Call of Duty: Advanced Warfare

این نسخه که در سال 2014 و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و 360، ویندوز، پلی‌ استیشن 3 و 4 عرضه شد، به عنوان تحولی عظیم در این سری بازی‌ها شناخته می‌شود. گرافیک و گیم‌پلی فوق‌العاده از جمله ویژگی‌های این نسخه بودند. بخش داستانی این سری نیز پیشرفتی خیره‌کننده نسبت به مدل نسخه‌های دیگر داشت. البته بعضی از طرفداران این بازی معتقدند که این سری نسبت به ورژن‌های قبلی از حالت واقع‌گرایانه فاصله داشت و کمی تخیلی به نظر می‌رسید.

4- بازی Call of Duty: Modern Warfare

ندای وظیفه: جنگاوری نوین به اعتماد بسیاری از طرفداران این بازی یکی از بهترین نسخه های کالاف دیوتی است و یک شروع تازه برای این مجموعه بازی محسوب می‌شود. کالاف دیوتی، تولید سری بازی‌های جنگاوری را در سال 2007 آغاز کرد و در حالیکه طرفداران این بازی تصور می‌کردند که نسخه جدید، یک کپی ارتقای یافته از نسخه‌های قبلی است در سال 2019 با یک تحول عظیم در این بازی‌ها روبرو شدند. در نسخه جدید بازیکنان دیگر با یک بازی و چند ماموریت درگیر نبودند و همه چیز به یک فیلم اکشن شبیه‌تر بود.

5- بازی Call of Duty Vanguard

یکی دیگر از نسخه‌های جذاب بازی کالاف، نسخه کالاف دیوتی ونگارد است که در سال 2021 منتشر شد و بازیکنان را مجددا به حال و هوای نسخه‌های اول یعنی سری بازی‌های جنگ جهانی دوم می‌برد. یکی از دلایلی که این نسخه را در لیست بهترین نسخه های کالاف دیوتی قرار می‌دهد، جذابیت غیرقابل انکار بخش تکنفره بازی است که به جرات می‌توان گفت یکی از قدرتمندترین‌ها در میان نسخه‌های مختلف این بازی می‌باشد.

6- بازی Call of Duty WWii

از دیگر نسخه‌های جذاب بازی کالاف که در سال 2017 عرضه شد و دنباله ورژن جنگ جهانی دوم این سری بازی بود، دیگر نسخه‌ای است که در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرد. داستان حماسی، گرافیک خیره‌کننده، گیم پلی عالی و اسلحه‌های جذابی که به این نسخه اضافه شدند، همگی از دلایل محبوبیت این نسخه بودند.

7- بازی Call of Duty Ghosts

به اعتقاد طرفداران بازی کالاف، یکی از نسخه‌هایی که کمتر دیده شد اما جزو بهترین نسخه‌ها است سری Ghosts کالاف است که در سال 2013 منتشر شد. این سری جزو بازی‌های چند نفره و به شدت تحسین شده بود که به دلیل گرافیک متفاوت در زمان خود دیده نشد اما بعدها به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته شد.

8- بازی Cod 4: Modern Warfare

در نهایت به اولین مورد از بهترین نسخه های کالاف دیوتی یعنی جنگاوری نوین 4 می‌رسیم. این نسخه تمام استانداردهای یک بازی ایده‌آل را در خود دارد. از گیم‌پلی جذاب گرفته تا نقشه‌هایی که به شکل واقعی طراحی شده‌اند. همه چیز در این بازی به موقع انجام شود، ماموریت‌های آن فراموش نشدنی و گرافیکی فوق‌العاده با کیفیت دارد. با وجود اینکه کالاف دیوتی مدرن وارفر در سال 2016 عرضه شد هنوز هم بسیاری از علاقه‌مندان این سبک به عنوان بازی ثابت خود، به سراغ آن می‌روند.

بهترین نسخه های کالاف دیوتی؛ بازی مناسب همه دوران

در این مطلب به بررسی بهترین نسخه های کالاف دیوتی و ویژگی‌های هیجان‌انگیز هر کدام از آن‌ها پرداختیم. نسخه‌های این سری بازی جذاب و پرطرفدار به موارد گفته شده ختم نمی‌شوند و اگر گیمر باشید، ممکن است دیگر ورژن‌های این بازی را نیز تجربه کرده و از آن‌ها خاطره داشته باشید. نسخه مورد علاقه شما کدام است؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا