عمومی

ایکس نمی‌تواند به اپی شبیه به وی‌چت تبدیل شود

[ad_1]

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)‌، در تلاش است تا این برنامه بتواند به برنامه‌ای تمام‌وکمال تبدیل شود. حالا یکی از مدیران پیام‌رسان سیگنال گفته است شک دارد که ایکس بتواند در ایالات‌متحده به برنامه‌ای مانند وی‌چت تبدیل شود.

ایلان ماسک بعد از تصاحب شبکه اجتماعی ایکس برنامه‌هایی را برای توسعه آن در پیش گرفت و حتی نام این شبکه اجتماعی را از توییتر به X تغییر داد. اما به‌نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی از نظر بعضی‌ها نمی‌تواند با برنامه‌های مطرح و کاربرپسند هم‌آوری و رقابت کند.

برخی چهره‌های بزرگ حوزه فناوری نقدهایی را به ایکس وارد می‌کنند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. برای مثال، مدیر پیام‌رسان سیگنال می‌گوید ایکس نمی‌تواند در آمریکا به چیزی شبیه به وی‌چت تبدیل شود. او به آینده شبکه اجتماعی ایکس چندان خوش‌بین نیست.

چه آینده‌ای در انتظار شبکه اجتماعی ایکس است؟

مدیر پیام‌رسان سیگنال می‌گوید احتمال اینکه ایلان ماسک بتواند شبکه اجتماعی ایکس را به اپلیکیشنی فوق‌العاده تبدیل کند، بسیار اندک است.

«مردیث ویتاکر»، مدیر سابق گوگل و یکی از بنیان‌گذاران گروه تحقیقاتی AI Now که معاون اول مدیرعامل سیگنال است، تردید دارد که ایکس بتواند به وی‌چت بعدی که محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسان در چین است، تبدیل شود.

سیگنال برنامه‌ای کاملاً رمزگذاری‌شده برای تماس‌ها و پیام‌هاست و به‌صورت گسترده در صنعت فناوری ازجمله توسط ماسک استفاده می‌شود. اما میلیاردر تسلا که سال گذشته میلادی توییتر را خریداری کرد، می‌خواهد این برنامه را به اپلیکیشنی برای همه‌چیز تبدیل کند و حتی نام آن را به پلتفرم X تغییر داد؛ اما ویتاکر فکر می‌کند زمان ساخت پلتفرمی شبیه به وی‌چت گذشته است.

او در مصاحبه‌ای با مجله سوئیسی Schweizer Monat گفت: «فکر نمی‌کنم امید زیادی به این برنامه وجود داشته باشد و [ایکس] بتواند بر بازار ایالات‌متحده غلبه کند.»

باید دید ایلان ماسک سکان شبکه اجتماعی ایکس را به چه سمت‌وسویی هدایت می‌کند و در این بین آیا می‌تواند به اهدافی که برای آن تعیین کرده است نزدیک شود یا خیر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا