بازی و سرگرمی

سیستم مورد نیاز بازی وارزون Warzone + نکات مهم 🎮

[ad_1]

بازی کالاف دیوتی وارزون و کالاف دیوتی موبایل را می‌توان از جمله بازی‌های بتل رویال برتر دانست که گرافیک خیره‌کننده آن باعث شده است تا گیمرهای زیادی اقدام به نصب و تجربه آن کنند. بازی وارزون کامپیوتر نیاز دارد تا دائما به اینترنت متصل باشد و همواره آن را به نسخه جدید به‌روز کرد.

کالاف دیوتی وارزون کامپیوتر یک بازی رایگان بتل رویال تیراندازی اول شخص است که توسط Infinity Ward و Raven Software توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی در 10 مارس 2020 برای PlayStation 4، Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد. Warzone یک حالت جداگانه از Call of Duty: Modern Warfare (2019) است و همچنین با Call of Duty: Black Ops: Cold War (2020) و Call of Duty: Vanguard (2021) سازگار است.

بازی کالاف دیوتی وارزون یک بازی‌ بتل رویال برتر
بازی کالاف دیوتی وارزون یک بازی‌ بتل رویال برتر

Warzone دارای دو حالت اصلی است: Battle Royale و Plunder. Battle Royale یک حالت 150 بازیکن است که در آن بازیکنان برای آخرین کسی که ایستاده است رقابت می کنند. Plunder یک حالت 150 بازیکن است که در آن بازیکنان برای جمع آوری بیشترین مقدار پول در پایان بازی رقابت می کنند.

Warzone همچنین دارای انواع حالت های دیگر از جمله Resurgence، Gunfight و Buy Back است. Resurgence یک حالت Battle Royale است که در آن بازیکنانی که کشته می شوند می توانند به سرعت احیا شوند. Gunfight یک حالت 2v2 است که در آن بازیکنان با اسلحه های از پیش تعیین شده رقابت می کنند. Buy Back یک حالت Battle Royale است که در آن بازیکنان می توانند پس از مرگ خود با پرداخت پول دوباره وارد بازی شوند.

Warzone یک بازی محبوب است و بیش از 100 میلیون بازیکن از آن بازی کرده اند. این بازی همچنین به دلیل محتوای رایگان خود و پشتیبانی مداوم از سازندگان مورد تحسین قرار گرفته است. اگر قصد دارید تا این بازی را در سیستم کامپیوتری خود تجربه کنید، پیشنهاد می‌دهیم ابتدا سیستم مورد نیاز بازی وارزون Warzone را با سیستم خود مقایسه کرده و سپس برای دانلود بازی اقدام کنید. برای آشنایی با سیستم مورد نیاز برای تجربه این بازی جذاب، در این مطلب با ما همراه باشید.

بازی مهیج و زیبای Call OF Duty : Warzone یکی دیگر از بازی های پرطرفدار سبک Battle Royale است که در سال 2020 توسط شرکت بزرگ Activision به دنیای گیم معرفی شد. این بازی رایگان بوده و در آن بازیکنان سراسر جهان به شکل آنلاین به مبارزه و نبرد با یکدیگر می‌پردازند. Warzone به دلیل برخورداری از امکانات و قابلیت های مختلف سری COD به یک عنوان بسیار بزرگ در میان گیمرهای سراسر جهان تبدیل شده است.

استفاده از گرافیک بالا و محیط های بسیار زیبا و واقعی باعث شده که بازی Warzone بالاتر از سایر عناوین مشابه خود قرار بگیرد و هر روز به تعداد طرفداران خود اضافه کند. نکته قابل توجه در خصوص این بازی این است که بازیکنان پلتفرم های مختلف می‌توانند به صورت همزمان با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی به صورت مداوم در حال بروزرسانی است و در مدت زمان سپری شده از انتشار بازی، امکانات بسیار متنوع و بخش های مهیجی به بازی اضافه شده است.

چند راهکار برای اجرای بازی کالاف دیوتی وارزون کامپیوتر بر روی PC

برای اجرای بازی روی PC نیازمند یک پردازنده Intel Core i3-4340 به همراه 8 گیگابایت رم و کارت گرافیک Nvidia GTX 670 هستید. درصورتی‌که می‌خواهید بازی را باکیفیت و فریم ریت مناسب اجرا کنید، پیشنهاد ما به شما پردازنده Intel Core i5-2500K به همراه 8 گیگابایت رم و کارت گرافیک Nvidia Geforce GTX 970 به بالاست.

تجربه نبرد با خودروهای مسلح شده در بازی وارزون
تجربه نبرد با خودروهای مسلح شده در بازی وارزون

یکی از مهم‌ترین نکات، داشتن حافظه خالی مناسب روی هارد است. به همین دلیل باید حداقل 175 گیگابایت فضا برای نصب بازی داشته باشید. توجه داشته باشید که این میزان حجم با انتشار آپدیت‌های جدید، افزایش خواهد یافت.

بررسی حداقل سیستم مورد نیاز بازی وارزون کامپیوتر Warzone

بازی کالاف دیوتی وارزون را می‌توان در دسته بازی‌هایی قرار داد که برای تجربه آن حتما باید از سیستم قدرتمندی برخوردار بود. در نظر داشته باشید که برای تجربه این بازی باید موارد مختلفی از جمله ویندوز، نسخه دایرکت ایکس، کارت گرافیک، رم و همینطور سی پی یو یا پردازنده را در نظر داشته باشید. در ادامه به سیستم های مختلف برای اجرای بازی وارزون موبایل اشاره می‌کنیم:

سیستم پردازنده رم پردازنده گرافیکی فضای خالی
حداقل Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300 8 GB GeForce GTX 670 / 1650 / Radeon HD 7950 10-20 GB
پیشنهادی Intel Core i5-2500K / AMD Ryzen R5 1600X 12 GB GeForce GTX 970 / GTX 1660 / Radeon R9 390 / RX 580 10-20 GB
قوی Intel i7-8700K / AMD Ryzen 1800X 16 GB GeForce RTX 2070 SUPER / Radeon RX Vega 64 Graphics 10-20 GB

پردازنده مورد نیاز برای تجربه بازی وارزون

از جمله اصلی‌ترین موارد سیستم مورد نیاز بازی وارزون Warzone، پردازنده یا سی پی یو است. در صورتی که شما مشکل پردازنده دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از دانلود این بازی صرف نظر کنید. در نظر داشته باشید که برای تجربه وارزون می‌توان از پردازنده‌های این دو شرکت استفاده کرد:

  • اینتل
  • AMD یا ای ام دی

برای تجربه بازی وارزون با کیفیت حداقلی آن هم با پردازنده اینتل، باید شما پردازنده‌ای با قدرت Core i3 نسل چهارم یعنی 4340 داشته باشید. البته که می‌توان برای تجربه این بازی از پردازنده‌هایی مانند i5 یا i7 نسل سوم نیز استفاده کرد.

این در حالی است که اگر شما پردازنده‌ای با برند AMD دارید، باید قدرت پردازنده شما حداقل معادل AMD FX-6300 باشد. در نظر داشته باشید که بهتر است برای تجربه روان این بازی، از پردازنده‌های سری RYZEN استفاده کنید.

حداقل رم سیستم مورد نیاز بازی وارزون کامپیوتر Warzone

اگر قصد تجربه بازی کالاف دیوتی وارزون را در سیستم کامپیوتری خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا درباره رم نیز تحقیقاتی داشته باشید. شاید برای بازی‌های قدیمی برخورداری از یک رم چهار گیگابایتی نیز کافی باشد. اما برای بازی‌های جدیدی مانند کالاف دیوتی وارزون، شما باید حداقل 8 گیگابایت رم داشته باشید. در نظر داشته باشید که برای تجربه این بازی، به هیچ عنوان رم شما نباید کمتر از این میزان باشد.

گرافیک بازی وارزون

برای تجربه بازی وارزون، شما حتما باید کارت گرافیکی قوی داشته باشید. در غیر این صورت بازی یا برای شما اجرا نخواهد شد، یا افت فریم زیادی را تجربه خواهید کرد.

امکان بازی در دو حالت بتل رویال و پلاندر در بازی وارزون
امکان بازی در دو حالت بتل رویال و پلاندر در بازی وارزون

در نظر داشته باشید که که برای تجربه روان کالاف دیوتی وارزون اما با کمترین کیفیت شما باید حداقل یکی از کارت گرافیک‌های GTX670، GTX 1650 و AMD Radeon HD 7950 یا معادل آن‌ها را داشته باشید.

فضای مورد نیاز بازی وارزون

با توجه به اینکه بازی کالاف دیوتی وارزون یک بازی بسیار باکیفیت و آنلاین است، طبیعی است که حجم زیادی از فضای هارد شما را اشغال کند. از این رو، برای تجربه روان این بازی، شما باید حداقل فضای 175 را در اختیار آن قرار دهید.

نسخه دایرکت ایکس بازی وارزون

برای داشتن یک تجربه مناسب و روان از بازی کالاف دیوتی وارزون، پیشنهاد می‌دهیم که ابتدا نسخه دایرکت ایکس خود را بررسی کنید. در صورتی که دایرکت ایکس ویندوز شما کمتر از 12 باشد و آن را ساپورت نکند، بهتر است دور وارزون را خط بکشید.

دسترسی به اینترنت بازی وارزون

همانطور که گفته شد، بازی کالاف دیوتی وارزون یک بازی آنلاین و بتل رویال است. از این رو، برای داشتن یک تجربه آنلاین و روان، پیشنهاد می‌کنیم که اینترنتی با پهنای باند بالا را خریداری کنید که می‌توان تاثر مستقیم روی تجربه این بازی بگذارد.

ویندوز مورد نیاز بازی وارزون

در نظر داشته باشید که برای تجربه بازی‌های جدید، باید نوع ویندوز را نیز در نظر گرفت. باری تجربه بازی کالاف دیوتی وارزون، شما نیاز دارید تا از سیستمی استفاده کنید که حداقل از یک ویندوز 64 بیتی 7 یا 10 استفاده کند.

سیستم پیشنهادی بازی وارزون Warzone

برای داشتن یک تجربه مناسب از بازی کالاف دیوتی وارزون، پیشنهاد می‌کنیم که شما به کیفیت پایین بسنده نکنید و این بازی را در یک سیستم قوی تجربه کنید. از این رو، در ادامه قصد داریم تا سیستم پیشنهادی این بازی را برای شما بررسی کنیم.

از جمله سیستم های پیشنهادی مورد نیاز برای بازی وارزون Warzone بهترین انتخاب برای شما ویندوز 10 یا 11 آن هم تنها از نوع 64 بیتی خواهد بود. در نظر داشته باشید که برای داشتن یک تجربه مناسب از این بازی، باید پردازنده‌ای قوی را هم در اختیار داشت.

اگر قصد دارید تا تجربه‌ای روان و با کیفیت حداکثری را از بازی وارزون داشته باشید، پردازنده شما باید حداقل Intel Core i5-2500K یا از نوع AMD Ryzen R5 1600X یا پردازنده‌های معادل آن‌ها باشد. از این رو، باید به نوع پردازنده توجه ویژه داشته باشید.

بررسی حداقل سیستم مورد نیاز بازی وارزون کامپیوتر Warzone در آی گیم
بررسی حداقل سیستم مورد نیاز بازی وارزون کامپیوتر Warzone در آی گیم

تجربه بازی کالاف دیوتی وارزون با بالاترین کیفیت نیازمند برخورداری از کارت گرافیک قدرتمند است. از این رو، شما باید برای تجربه این بازی با کیفیت حداکثر، کارت گرافیک‌هایی معادل GTX 970، GTX 1660 یا AMD Radeon R9 390 داشته باشید. در ادامه لیستی از برخی سیستم‌های پیشنهادی دیگر مورد نیاز برای تجربه بازی وارزون برای شما قرار دارد:

  • دایرکت ایکس 12
  • رم حداقل 12 گیگابایت
  • برخورداری از حافظه حداقل 175 گیگابایت
  • دسترسی به اینترنت پرسرعت

وارزون؛ بازی آنلاینی که برای تجربه آن باید سیستمی قوی داشت

بازی کالاف دیوتی وارزون را می‌توان از جمله بازی‌هایی دانست که برای تجربه آن باید از سیستم گیمینگ قوی برخوردار بود. برای تجربه این بازی، شما حداقل باید 8 گیگابایت رم و 4 گیگابایت گرافیک داشته باشید. در غیر این صورت، بهتر است که دور این بازی را خط بکشید و به سراغ بازی‌های مشابه بروید. در ضمن اخیرا شایعه هایی در خصوص انتشار نسخه موبایلی وارزون منتشر شده است که میتوانید در مقاله”بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ از شایعه تا واقعیت” مطالعه فرمایید.

سوالات متداول

آیا امکان اجرای بازی کالاف دیوتی وارزون در سیستم‌های ضعیف‌ وجود دارد؟

برای اجرای کالاف دیوتی وارزون باید حداقل سیستم پیشنهادی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید این بازی را به خوبی اجرا کنید. اما این مساله بدین معنا نیست که نمی‌توانید این بازی را روی سیستم‌های ضعیف‌تر اجرا کنید. بازی کالاف دیوتی وارزون تا حدودی بر روی سیستم‌های ضعیف‌تر از حد پیشنهادی هم اجرا می‌شود؛ اما مشکلاتی نظیر لگ شدید و کندشدن سیستم را به همراه دارد.

چرا اجرای بازی کالاف دیوتی وارزون نیازمند یک سیستم قدرتمند است؟

بازی کالاف دیوتی وارزون با موتور گرافیکی آی دبلیو 8 اجرا می‌شود که گرافیک فوق‌العاده‌ای با جزییات مثال‌زدنی به گیمرهای این بازی ارائه می‌دهد. همچنین در ساخت این بازی‌ از جلوه‌های گرافیکی و بصری زیادی استفاده شده است که نیازمند یک سیستم قدرتمند برای اجرای آن است. تمام این موارد فشار زیادی به سیستم وارد می‌کند و باعث می‌شود به یک سیستم کامپیوتری قدرتمند برای اجرای این بازی نیاز باشد.

حداکثر کیفیت تصویری که وارزون در سیستم‌های قدرتمند ارائه می‌دهد، چقدر است؟

کاربران می‌توانند در سیستم‌های قدرتمند بازی کالاف دیوتی وارزون را باکیفیت تصویر 4k معادل 4 برابر کیفیت تصویر در سیستم‌های معمولی، این بازی را اجرا کنند. باید توجه کنید که برای اجرای کیفیت 4K  باید از نمایشگری استفاده کنید از این قابلیت برخوردار باشد. همچنین این امکان وجود دارد که گیمرها حداکثر 100 FPS دریافت کنند. پردازنده پیشنهادی برای دسترسی به این امکانات، پردازنده  RX 6800 XTاست که دارای قدرت بی‌نظیری است.

آیا می‌توانم بازی وارزون را به صورت Cross-platform بازی کنم؟

بله، بازی وارزون از قابلیت Cross-platform پشتیبانی می‌کند، به این معنی که شما می‌توانید بازی را با دوستان خود که روی پلتفرم‌های مختلفی از جمله PC، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های موبایل بازی می‌کنند، بازی کنید.

آیا Warzone رایگان است؟

بله، Warzone یک بازی رایگان است. شما می توانید آن را از Battle.net، فروشگاه پلی استیشن یا فروشگاه ایکس باکس دانلود کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای Warzone چه سیستمی است؟

سیستم مورد نیاز برای اجرای Warzone به شرح زیر است:

  • پردازنده: Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 960 2GB یا AMD Radeon RX 570 2GB
  • فضای ذخیره سازی: 175 گیگابایت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا