کامپیوتر و سخت افزار

AMD کارت گرافیک های Radeon PRO W7600 و W7500 را به صورت رسمی معرفی کرد

[ad_1]

شرکت AMD امروز به صورت رسمی دو محصول جدید را به خط تولید سری کارت گرافیک ورک استیشن AMD Radeon™ PRO W7000 معرفی کرد: AMD Radeon PRO W7600 و AMD Radeon PRO W7500. کارت‌ گرافیک‎‎‌های ورک استیشن جدیدی که برای استفاده در طیف وسیعی از صنایع حرفه‌ای، از جمله رسانه و سرگرمی، طراحی و ساخت، و معماری، مهندسی و ساخت و ساز طراحی شده‌اند.

مشخصات رسمی و قیمت کارت گرافیک AMD Radeon PRO W7600 و W7500 فاش شد

کارت گرافیک‌های PRO W7600 و W7500 برای ایجاد تعادل بین قیمت و عملکرد طراحی شده‌اند

کارت گرافیک AMD Radeon PRO W7600 و Radeon PRO W7500 با تمرکز بر کارایی و افزایش عملکرد، سرعت پردازش در کارهای حرفه‌ای روزمره را تسریع می‌کنند. کارت‌های گرافیک جدید از معماری پیشرفت‌کننده AMD RDNA™ 3 بهره می‌برند و برای ارائه بهترین توازن بین قیمت و عملکرد و همچنین ثبات و قابلیت اطمینان فوق‌العاده بهینه‌سازی شده‌اند. هر دو کارت دارای 8 گیگابایت حافظه پرسرعت GDDR6 هستند تا بدون دردسر از کارهای سنگین پشتیبانی کند و رندرهایی با ردیابی پرتو با جزئیات و واقع‌گرای باورنکردنی را امکان پذیر کند. امروز با وجود کارت گرافیک‌های AMD Radeon™ PRO W7900 و AMD Radeon™ PRO W7800 که پیش از این راه‌اندازی شده بودند، کاربران حرفه‌ای مجموعه گسترده‌تری از پیشنهادات گرافیکی ایستگاه کاری AMD Radeon PRO را برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از بارهای کاری حرفه‌ای پیش روی خود دارند.

کارت گرافیک W7600 و W7500
کارت گرافیک W7600 و W7500

اسکات هرکلمن، معاون ارشد و مدیر کل، واحد تجاری گرافیک در AMD، در مورد این دو محصول جدید گفت:

«هدف ما ارائه انتخاب بیشتر برای کاربران حرفه‌ای است و این کارت‌های گرافیک دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند – برای رسیدگی به بزرگترین بخش بازار با تمرکز بر حجم کار اصلی ساخته شده‌اند». کارت‌های گرافیک AMD Radeon PRO W7600 و Radeon PRO W7500 عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای انواع برنامه‌های حرفه‌ای از جمله CAD، BIM و موارد دیگر ارائه می‌کنند، در حالی که سطوح باورنکردنی از وفاداری بصری را ارائه می‌دهند و استاندارد عملکرد جدیدی را به عنوان گرافیک‌های حرفه‌ای میان رده تنظیم می‌کنند.

دکتر آدی پاندزیچ، مهندس مکانیک، در مورد تجربه در مورد استفاده از سری ورک استیشن 7000 Radeon PRO گفت:

“کار بر روی چندین نمایشگر در SOLIDWORKS® آن هم در حال آماده شدن برای پرینت سه بعدی، کاملا بی عیب بود. کارت‌های جدید سری 7000 Radeon PRO به من این امکان را می‌دهند که به راحتی در همه برنامه‌های کلیدی خود {هم‌زمان} چند کار را انجام دهم.”

کارت گرافیک W7600 و W7500

راب تری، طراح/مدیر ارشد و متخصص تجسم سه بعدی در Stantec Architecture نیز در مورد تجربه خود می‌گوید:

«به‌جز رندرهای سنگین انیمیشن، کارهای معمولی روزانه لزوماً به مقدار زیادی حافظه گرافیکی نیاز ندارد. این پردازنده‌های گرافیکی میان‌رده جدید، گزینه‌های بیشتری را برای تیم طراحی BIM به ما می‌دهند.»

کارت‌های گرافیک ایستگاه کاری سری AMD Radeon PRO W7000 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به حرفه‌ای‌ها کمک می‌کنند تا با بودجه‌های کم‌تر، کارهای خود را در زمان تعیین شده انجام دهند و در عین حال نتایجی در سطح جهانی ارائه کنند. ویژگی‌های کلیدی سری کارت گرافیک‌های AMD Radeon PRO W7600 و AMD Radeon PRO W7500 عبارتند از:

معماری AMD RDNA 3 – دارای واحدهای محاسباتی بازطراحی شده با امکان ردیابی پرتوهای یکپارچه و شتاب‌دهنده‌های هوش مصنوعی، فناوری AMD Infinity Cache نسل دوم و فناوری نسل دوم raytracing. همچنین بهینه‌سازی‌هایی را برای گردش‌های کاری AEC، D&M و M&E برای مدل‌سازی سه‌بعدی، انیمیشن، رندر، ویرایش ویدیو و چندوظیفگی عمومی ارائه می‌دهد.
شتاب دهنده اختصاصی هوش مصنوعی – دستورالعمل‌های جدید هوش مصنوعی و افزایش توان هوش مصنوعی به طور متوسط بیش از ۲ برابر بیشتر از معماری قبلی AMD RDNA 2 عملکردی بهتر ارائه می‌دهد.
حافظه 8 گیگابایتی GDDR6 – به متخصصان و تولید کنندگان محتوا این امکان را می‌دهد تا بدون دردسر از پس کارهای پر داده برآیند و رندرهایی همراه با ردیابی پرتو با جزئیات و واقع‌گرایی باورنکردنی را به دست بیاورند.
AMD Radiance Display Engine با DisplayPort™ 2.1 – با پشتیبانی از رنگ ۱۲ بیتی HDR و بیش از ۶۸ میلیارد رنگ، خروجی‌های نمایشگر از نمایشگرهای نسل بعدی و گزینه‌های پیکربندی چند مانیتور پشتیبانی می‌کنند و یک محیط بصری فوق‌العاده فراگیر ایجاد می‌کنند.
AV1 Encode/Decode – موتورهای کدگذاری/رمزگشایی دوگانه، تجربه‌های چندرسانه‌ای جدیدی را همراه با پشتیبانی کامل از کد/رمزگشایی AV1 که برای وضوح بالا، وسعت رنگ گسترده و بهبود دامنه پویا بالا طراحی شده است، در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
عملکرد بهینه درایور و گواهی برنامه‌های کاربردی حرفه‌ای – تمام گرافیک‌های ورک استیشن سری AMD Radeon PRO توسط نرم افزار AMD: PRO Edition پشتیبانی می‌شوند که یک رابط کاربری مدرن و بصری را ارائه می‌دهد. AMD به همکاری با تولیدکنندگان پیشرو برنامه‌های نرم افزاری حرفه‌ای بر روی یک برنامه جامع کار کرده تا اطمینان حاصل کند که کارت‌های گرافیک AMD Radeon PRO برای محیط‌های کاری 24 ساعته و 7 روز هفته ساخته شده‌اند و برای مطابقت با استانداردهای استثنایی تست شده‌اند و تعادل ایده آلی بین عملکرد و پایداری را ارائه می‌دهند.

قیمت گذاری و زمان دسترسی

کارت گرافیک‌های ورک استیشن جدید AMD Radeon PRO W7000 Series از امروز در برخی از خرده فروشی‌‌ها در دسترس هستند. انتظار می‌رود در اواخر سال جاری میلادی، در دسترس بودن این محصول در سیستم‌های ایستگاه‌های کاری تولید شده توسط شرکای تجاری AMD و سیستم‌های SI آغاز شود. کارت گرافیک AMD Radeon PRO W7600 قیمتی معادل 599 دلار دارد، در حالی که برای AMD Radeon PRO W7500 باید تنها 429 دلار پرداخت شود.

کارت گرافیک W7600 و W7500

مطالب مرتبط:

بدون امتیاز