بازی و سرگرمی

آموزش نحوه خرید بازی روبلاکس ?| Roblox

[ad_1]

روبلاکس (Roblox) یک بازی اجتماعی MMO (چند نفره آنلاین) است که بیش از 62 میلیون بازیکن دارد. ویژگی بازی روبلاکس این است که بازیکنان می‌توانند نسخه مخصوص خود را در پلتفرم آن ایجاد و طراحی کنند. این امکان، دریچه‌ای را برای تجربه کاربری منحصربه‌فرد باز می‌کند. لازم به ذکر است که روبلاکس روی پلتفرم‌های Microsoft Windows، Mac OS X، iOS، Android و Xbox One عرضه شده است.

روباکس ارزی است که در این بازی به کار می‌رود و امکان پیشرفت را به بازیکنان می‌دهد. در این مطلب، به نکاتی درباره خرید بازی روبلاکس و ارز آن می‌پردازیم.

بازی روبلاکس و ارز روباکس

محیط بازی روبلاکس را می‌توان با استفاده از Lua (یک زبان برنامه نویسی چند پارادایمی) تغییر داد. بازی Roblox از مکانیزم ایجاد گروه برای ارتقای هماهنگی بین بازیکنان پیروی می‌کند. همچنین گروه‌ها در  ژانرهای مختلف فعالیت می‌کنند. برای مثال گروه‌های جنگی، گروه‌های ساختمانی، کلوپ‌های هواداران و گروه‌های شهری. لازم به ذکر است که ایجاد یک گروه 100 روباکس هزینه دارد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید مقالات مربوط به آموزش بازی روبلاکس را مطالعه کنید.

کاراکتر بازی روبلاکس
کاراکتر بازی روبلاکس

روباکس، یک ارز درون بازی است که در پلتفرم Roblox استفاده می‌شود. این بدان معناست که برای استفاده حداکثری از این پلتفرم، به روباکس نیاز دارید. از ساخت گروه گرفته تا خرید اقلام در روبلاکس (بازار درون بازی که لباس و تجهیزات مجازی می‌فروشد)، همگی با روباکس ممکن می‌شوند. روباکس را می‌توان در بازی خرید یا به دست آورد و برای بهبود تجربه بازی خرج کرد. برای صرفه جویی در زمان، می‌توانید صفحه آموزش خرید روباکس را مطالعه کنید و از بازی جذاب روبلاکس لذت بیشتری ببرید.

خرید بازی روبلاکس و ارز آن چه قابلیت‌هایی به شما می‌دهد؟

چیزهای زیادی را می‌توانید با روباکس خریداری کنید. می‌توانید سرورهای ممتاز را فقط برای خود و دوستانتان بخرید تا در بازی‌های خاص بازی کنید و پاداش‌ها و آیتم‌های درون بازی را بخرید تا به شما در بازی کمک کنند. برخی از بازی‌ها، سرعت را افزایش می‌دهند، در حالی که برخی دیگر پوسته‌های پریمیوم یا دسترسی به روش‌های بیشتری برای بازی را ارائه می‌دهند. واقعا امکانات این بازی بی پایان هستند.

اگر قصد خرید بازی روبلاکس را دارید، یک پاپ آپ ظاهر خواهد شد که تأیید می‌کند از Robux خود استفاده می‌کنید و در پایان به شما می‌گوید که چقدر روباکس باقی مانده است.

استفاده از روباکس برای تغییر آواتارها

اگر می‌خواهید آواتار خود را جذاب‌تر جلوه بدهید، تعداد زیادی لباس و لوازم جانبی وجود دارند که می‌توانید با روباکس خریداری کنید، از هودی‌ها گرفته تا چرخ‌ها و حیوانات خانگی که در اطراف شخصیت شما و روی شانه آن می‌مانند. سفارشی‌سازی به شکل ظاهری آواتار شما محدود نمی‌شود، شما همچنین می‌توانید قابلیت‌هایی بخرید که به آواتار شما اجازه می‌دهند تا برقصند یا حرکاتی خاص یک بازی را انجام دهند.

نحوه خرید بازی روبلاکس

روبلاکس یک پلتفرم پر از انواع بازی است. کاربران می‌توانند بازی‌های متفاوت ایجاد کنند و بر روی پلتفرم منتشر کنند. این به این معنی است که تعداد زیادی بازی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها در حال توسعه هستند و گزینه‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. برای بهره‌گیری و استفاده از این امکانات، می‌توانید به وبسایت‌های فروش روباکس مراجعه کنید و از ابعاد مختلف این بازی لذت ببرید.

سوالات متداول


آیا والدین می‌توانند روبلاکس را مسدود کنند؟

روبلاکس امکاناتی دارد که شامل یک داشبورد مرکزی برای محدود کردن قابلیت‌های چت، اضافه کردن پین والدین و محدودیت‌های حساب کاربری (تنها دسترسی به محتواهای منتخب توسط رابلوکس) است. روبلاکس همچنین از یک قابلیت مفید به نام “قابلیت دیدن سن” برخوردار است که تنظیماتی را برای کودکان درست و سن‌مناسب در فضای آنلاین ارائه می‌دهد تا امنیت کودکان را حفظ کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا