عمومی

واتس‌اپ امکان ارسال ویدیوهای باکیفیت را آزمایش می‌کند

[ad_1]

نسخه جدید واتس‌اپ برای آزمایش‌کنندگان بتا ارائه شده است و طبق گزارش‌های منتشرشده، ظاهراً این سرویس پیام‌رسان درحال کار روی ویژگی جذابی برای کاربران خود است: امکان ارسال ویدیوهای باکیفیت.

وب‌سایت WABetainfo در گزارش جدید خود اعلام کرده که نسخه بتای جدید اپلیکیشن واتس‌اپ (2.23.14.10) دارای قابلیت به‌اشتراک‌گذاری ویدیوها با کیفیت بالاست. درواقع با کمک این ویژگی‌ می‌توانید ویدیوهای خود را با حفظ وضوح اصلی به دوستان یا اعضای خانواده خود ارسال کنید.

قابلیت ارسال ویدیوهای باکیفیت در واتس‌اپ

همان‌طور که در اسکرین‌شات بالا قابل مشاهده است، واتس‌اپ دکمه جدیدی را به قسمت ویرایشگر ویدیو اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد آن‌ها را با کیفیت بالا ارسال کنند. هرچند این قابلیت ابعاد ویدیو را حفظ می‌کند، اما فرایند فشرده‌سازی نور آن همچنان اعمال می‌شود؛ بنابراین ویدیوهای شما دقیقاً با کیفیت اصلی خود ارسال نخواهند شد، اما مطمئناً کیفیت نهایی آن با این گزینه بهتر از قبل خواهد بود.

گزینه پیش‌فرض واتس‌اپ برای کیفیت ویدیوهای ارسالی کاربران، همیشه «کیفیت استاندارد» است. بنابراین هر زمان که می‌خواهید ویدیوی جدیدی را به اشتراک بگذارید، باید گزینه کیفیت بالا را انتخاب کنید.

واتس‌اپ در چند وقت گذشته روی ویژگی دیگری نیز کار کرده است که امکان ارسال تصاویر باکیفیت را برای کاربران فراهم می‌کند. عکس‌هایی که از این طریق ارسال می‌شوند، دارای برچسب HD خواهند بود. درباره ویدیوها نیز همین موضوع صدق می‌کند و هنگامی که یک ویدیوی باکیفیت برای دوستان خود بفرستید، یک برچسب جدید به‌طور خودکار روی آن قرار خواهد گرفت.

ویژگی به‌اشتراک‌گذاری ویدیوها با کیفیت بالا درحال‌حاضر فقط به آزمایش‌کنندگان نسخه بتا ارائه شده است و احتمالاً در هفته‌های آینده برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد. همچنین باید این نکته را ذکر کرد که فقط هنگام ارسال ویدیوهای حجم بالا این ویژگی خودش را نشان می‌دهد؛ زیرا ممکن است گزینه با کیفیت بالا برای فایل‌های کوچک‌تر قابل مشاهده نباشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا