عمومی

ابزار راستی آزمایی گوگل حالا از تصاویر نیز پشتیبانی می‌کند

[ad_1]

گوگل اعلام کرد که ابزار راستی آزمایی آن اکنون می‌تواند برای تصاویر نیز استفاده شود و به کاربران در زمینه تأیید صحت آن‌ها کمک می‌کند. این ویژگی فعلاً به‌طور آزمایشی از طریق Fact Check Explorer گوگل قابل دسترسی است و کاربران علاقه‌مند می‌توانند برای آزمایش آن نام خود را در لیست انتظار ثبت کنند.

روزنامه‌نگاران، کاربران صحت سنج و به‌طور کلی تمام افراد می‌توانند با استفاده از این ویژگی متوجه شوند که یک تصویر مشخص قبلاً توسط دیگران بررسی شده است یا خیر. برای تجربه این قابلیت، در ابزار Fact Check Explorer گوگل می‌توان یک عکس را به‌طور مستقیم یا از طریق URL آپلود کرد.

زمانی که در حال جستجوی یک تصویر با کمک این قابلیت باشد، ابزار راستی آزمایی گوگل اطلاعاتی در مورد ارجاعات مختلف آن در وب به کاربران ارائه می‌کند. این اطلاعات می‌تواند شامل موضوعات و مکان‌های مختلف مربوط به تصویر باشد.

تقویت قابلیت راستی‌آزمایی تصاویر گوگل

گوگل اشاره می‌کند که یکی از راه‌های دستکاری تصاویر، استفاده از آن‌ها در زمینه‌های اشتباه است. به همین دلیل، غول موتور جستجو همچنین در حال آزمایش ویژگی دیگری برای Fact Check Explorer است که به کاربران اجازه می‌دهد جدول زمانی و زمینه یک تصویر را ردیابی کنند. به عنوان مثال، این ابزار می‌تواند زمانی که تصویر برای اولین بار توسط گوگل فهرست بندی شده و اشاراتی که در طول زمان به آن وجود دارد را در دسترس کاربران قرار دهد.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، برای آزمایش این ابزار ابتدا باید نام خود را در لیست انتظار گوگل ثبت کنید.

گو‌گل در چند وقت گذشته تلاش کرده تا به شیوه‌های مختلفی، تجربه جستجو را برای کاربران خود بهبود دهد. ماه گذشته، این شرکت از رابط کاربری جدیدی برای موتور جستجو خود رونمایی کرد که با وجود آن، اگر عبارتی را در گوگل جستجو کنید، حالا در زیر کادر جستجو چندین موضوع را برای جستجوی مجدد می‌بینید که به شما کمک می‌کنند تا جستجوی اولیه خود را تکمیل کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا