بازی و سرگرمی

معرفی بهترین بازی های فوتبالی موبایل ⚽️ | + جزییات

[ad_1]

معرفی بهترین بازی‌های فوتبالی موبایل

فوتبال به‌عنوان پرطرفدارترین ورزش جهان، به بخشی جدانشدنی از زندگی بسیاری از افراد در سنین مختلف تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که بسیاری از افراد در بازی‌های ویدئویی نیز به دنبال این ورزش مهیج هستند. بازی‌های فوتبالی می‌توانند تجربه بسیار نزدیکی از این ورزش را به گیمرها انتقال دهند و لحظات مهیجی را برای آن‌ها بسازند. با تجربه بهترین بازی های فوتبالی بر روی موبایل خود می‌توانید لحظات جذابی را رقم بزنید و از یک سبک بازی سالم، لذت ببرید. در این مطلب به معرفی برترین بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال برای پلتفرم‌های موبایل می‎‌پردازیم.

بازی فیفا ساکر (FIFA Soccer)

قطعا یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی موبایل، بازی فیفا ساکر است. فیفا ساکر محصولی از کمپانی بازی‌سازی الکترونیک آرتس می‌باشد که توانسته به‌عنوان یک بازی موبایلی، شکل بسیار جذابی را از بازی فوتبال به تصویر بکشاند. بازی FIFA Soccer در واقع نسخه موبایل همان بازی معروف فیفا است که برای پلتفرم‌های رایانه شخصی و کنسول‌ها بازی ویدئویی منتشر می‌شود. بازی فیفا ساکر دارای بخش آنلاین و تورنمنت‌های چندنفره جذاب است که لحظات به‌یادماندنی را از فوتبال برای گیمرها به وجود می‌آورد.

در بازی FIFA Soccer می‌توانید بیشتر باشگاه‌ها و لیگ‌های معتبر و برتر دنیا را مشاهده کنید. می‌توانید یکی از این تیم‌ها را انتخاب کرده و در دنیای فیفا ساکر به رقابت بپردازید. برخلاف بسیاری از بازی‌های موبایلی، فیفا ساکر دارای گرافیک بالایی است. طراحی چهره بازیکنان و کیت باشگاه‌ها در این بازی نیز با دقت بالایی انجام شده است. شرکت الکترونیک آرتز بازی فیفا ساکر را به شکل رایگان منتشر کرده است. پس اگر به دنبال بهترین بازی فوتبالی هستید، می‌توانید فیفا ساکر را تجربه کنید.

در لیست برترین بازی‌های فوتبالی موبایل، بازی پس موبایل (EFOOTBALL) را می‌توانید در رده اول به شکل مشترک با بازی فیفا ساکر مشاهده کنید. پس موبایل نسخه موبایلی همان بازی PES برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی است که از سال‌های دور تا کنون، همچنان طرفداران خود خاص خود را دارد. بازی پس موبایل یک بازی کاملا آنلاین است. در این بازی می‌توانید یک باشگاه واقعی را با بازیکنان غیرواقعی انتخاب کنید و پس از پیشرفت، به سراغ خرید ابر بازیکنان دنیای فوتبال بروید.

بازیکنان معروف در بازی پس موبایل
بازیکنان معروف در بازی پس موبایل

در بازی پس موبایل می‌توانید بیشتر باشگاه‌ها و بازیکنان دنیای واقعی فوتبال را با جزئیات فوق‌العاده‌ای مشاهده کنید. این بازی از موتور گرافیکی  Unreal 4استفاده می‌کند. بنابراین شاهد گرافیک جذابی در این بازی هستیم. در این عنوان فوتبالی می‌توانید حرکات بازیکنان را مشاهده کنید که بسیار واقع‌گرایانه و طبیعی جلوه می‌دهند. نحوه ضربات، دویدن و حتی شادی بعد از گل بازیکان در پس موبایل، به طرز باورنکردنی به واقعیت نزدیک هستند. پس موبایل به طور رایگان برای اندروید و IOS در دسترس است.

بازی دریم لیگ ساکر (Dream League Soccer)

یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های فوتبالی، بازی دریم لیگ ساکر (Dream League Soccer) است. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی First Touch Games Ltd منتشر می‌شود. در این بازی نیز شاهد یک گرافیک واقع‌گرایانه هستیم. کمپانی First Touch Games Ltd تمام تلاش خود را کرده است که بازی دریم لیگ ساکر، یک عنوان فوتبالی موفق و واقع‌گرایانه باشد و تا حدودی نیز موفق بوده است. در این بازی می‌توانید به‌صورت تک‌نفره و چندنفره لحظات جذابی را در تورنمنت‌های مختلف تجربه کنید.

کارت بازیکنان موجود در بازی دریم لیگ ساکر
کارت بازیکنان موجود در بازی دریم لیگ ساکر

در این بازی می‌توانید حالات مختلفی را با شرایط گوناگون برای بازی کردن تجربه کنید و تجربه‌ای عالی از فوتبال بر روی موبایل خود داشته باشید. حرکات و فیزیک بازیکنان یکی دیگر از دلایل محبوبیت دریم لیگ ساکر است. فیزیک و حرکات بازیکنان در این بازی بسیار نزدیک به واقعیت است. این بازی را می‌توانید به شکل رایگان در اندروید و IOS تجربه کنید.

فوتبال منیجر (Football Manager Mobile) یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی برای موبایل است. امتیاز این بازی به شرکت بازی‌سازی SEGA تعلق دارد. فوتبال منیجر دارای شرایط متفاوتی با سایر بازی‌های فوتبالی موبایل است. همان‌طور که می‌توان از نام این بازی حدس زد، در این بازی مدیریت هرچه بهتر یک باشگاه فوتبال را برعهده دارید. ‌د‌ر این بازی می‌توانید جزئی‌ترین مسائل مدیریتی یک باشگاه فوتبال را تجربه کنید که ساعت‌ها شما را مجذوب خود خواهند کرد.

در بازی Football Manager Mobile بخش‌های مختلفی برای بازی وجود دارند. در هر یک از این بخش‌ها می‌توانید به‌عنوان مربی و مدیریت اصلی باشگاه ظاهر شوید. باید طوری وظایف خود را انجام دهید که باشگاه بتواند جام‌ها و افتخارات بیشتری کسب کند. چینش ترکیب، نقل‌وانتقالات بازیکنان، پاداش‌ها، پرداخت دستمزد و درآمدزایی از مهم‌ترین وظایف شما در بازی فوتبال منیجر هستند. این بازی فوتبالی برخلاف بیشتر بازی‌ها رایگان نیست و با قیمت 9 دلار آمریکا در دسترس است.

استودیو بازی‌سازی Miniclip صاحب امتیاز یکی دیگر از بهترین بازی‌های فوتبالی موبایل با نام فوتبال استرایک (Football Strike) است. این بازی به شکل رایگان برای اندروید و IOS در دسترس قرار گرفته تا بازیکنان موبایلی به‌آسانی آن را تجربه کنند. در بازی فوتبال استرایک شاهد یک رقابت آنلاین نسبتا محدود هستیم. در این بازی می‌توانید به شکل تصادفی در برابر بازیکنان دیگر قرار بگیرید و در ازای پیروزی، مقداری سکه به‌عنوان جایزه دریافت کنید.

فوتبال استرایک در عین حال که محدود و دارای مراحل از پیش تعیین‌شده است، جذابیت بسیاری برای کاربران دارد. در بازی فوتبال استرایک باید در نقش مهاجم و دروازه‌بان ظاهر شوید. در این بازی باید از فواصل مختلف با یک ضربه دروازه حریف را باز کنید. حریف شما نیز همین هدف را دارد و باید به‌عنوان دروازه‌بان در برابر ضربات او مقاومت کنید. در واقع بازی فوتبال استرایک دارای یک گیم‌پلی نوبتی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد، به ترتیب شانس‌های خود را امتحان کنند.

تجربه‌ای جذاب از بهترین بازی‌های فوتبالی

بازی فیفا ساکر (FIFA Soccer)، بازی پس موبایل (EFOOTBALL) بازی دریم لیگ ساکر (Dream League Soccer) گزینه‌های خوبی برای تجربه یک رقابت فوتبالی واقع‌گرایانه هستند. فوتبال منیجر نیز فرصت خوبی برای کسب تجربه مدیریت فوتبال در دنیای گیم به شمار می‌رود. فوتبال استرایک هم با گیم‌پلی خاص خود، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بنابراین طبق سلیقه و انتظارات خود می‌توانید هریک از این بازی‌ها را نصب کنید تا یک تجربه عالی از بهترین بازی های فوتبالی موبایل داشته باشید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا