بازی و سرگرمی

برای تعطیلات عید 1402 به سراغ کدام بازی‌ها برویم؟

[ad_1]

تعطیلات عید 1402 بهترین فرصت برای تجربه بازی‌هایی است که در سال گذشته منتشر شده‌اند. از طرفی درگیری‌های روزمره‌ای که در زندگی داریم شاید فرصت چندانی برای تجربه این عناوین به ما نداده باشند. بازی‌هایی که برای تعطیلات عید 1402 پیشنهاد می‌شوند به دلایل مختلفی مانند داستان سرگرم‌کننده و تاثیرگذار، گیم‌پلی جذاب و گرافیک بی‌نظیر در این فهرست قرار گرفته‌اند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین عناوین بازی برای تعطیلات عید 1402 را به شما معرفی کنیم.

بازی Elden Ring؛ یک بازی با مراحل چالش‌برانگیز برای تعطیلات عید 1402

بازی Elden Ring همان عنوانی است که از استودیو From Software انتظار داریم. این بازی که در بین بهترین بازی‌های سال 2022 قرار دارد در یک جهان باز انجام می‌شود. الدن رینگ در مقایسه با نسخه‌های قبلی مانند دارک سولز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است که همین موضوع باعث می‌شود این بازی را برای تعطیلات عید 1402 تجربه کنید. در این بازی دنیای جدیدی پیش روی شما قرار دارد و باید با استفاده از مهارت‌هایی که برای شما فعال می‌شود غول‌های بازی را شکست بدهید.

بازی Red Dead Redemption 2؛ از عناوین شاهکار کمپانی راک استار

در این بخش می‌خواهیم یک بازی شاهکار را برای تعطیلات عید 1402 به شما معرفی کنیم. در این نسخه که شما را به درون دنیای غرب وحشی می‌برد یک زندگی خلافکارانه و در عین حال گاوچرانی را تجربه می‌کنید. در این نسخه از Red Dead مانند GTA جهان بازی با جزئیات بسیاری زیادی طراحی شده است. Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از برترین نسخه‌های این فرنچایز که می‌تواند شما را در ایام تعطیلات به خوبی سرگرم کند.

بازی Old Man’s Journey با گیم‌پلی جالب به همراه موسیقی متن جذاب

چرا بازی Old Man’s Journey را برای تعطیلات عید 1402 به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ می‌توان این را به جرات گفت که تیم‌‌های مستقل بازی‌سازی خلاقیت به مراتب بیشتری نسبت به استودیوهای بزرگ دارند و همیشه با طراحی گیم‌پلی جالب اما ساده و داستانی مفهومی مخاطب‌ را به خود جذب می‌کنند.

بازی اندروید و آیفون Old Man’s Journey ساخته استودیوی Broken Rules یکی از همین تیم‌های خلاق است. روایت بازی در مورد پیرمردی است که روزی نامه‌ای به دست او می‌رسد و سریع بار خود را جمع و راهی سفری طولانی می‌شود. طراحی محیط‌ و موسیقی در بازی بسیار دقیق و منحصر‌به‌فرد است و حس خوبی را به گیمر منتقل می‌کند. گیم‌پلی بازی در عین سادگی‌‌ که دارد ولی سرشار از معماهای مختلفی است که برای حل آن‌ها باید دقت خوبی داشته باشید.

بازی Call of Duty: Vanguard؛ روایتی متفاوت از جنگ جهانی دوم

بازی Call of Duty Vanguard بهترین بازی در ژانر تیراندازی اول شخص است که برای تعطیلات عید 1402 به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی هجدهمین نسخه از فرنچایز کالاف دیوتی است که در چهار خط مقدم مختلف یعنی اقیانوس آرام، اروپا، شرق و شمال آفریقا جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد.

داستان بازی از شبی بارانی و روی یک قطار آغاز می‌شود. درحالی‌که در پس‌زمینه هامبورگ را مشاهده می‌کنیم که شعله‌های آتش بمب‌ها همه‌جای آن را فرا گرفته، گروهی از سرباز‌ها در قالب یک گروه ویژه کنار هم جمع شده‌اند تا با رهبری آرتور کینگزلی، اطلاعاتی از پروژه فینیکس به‌دست بیاورند. بااین‌حال همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و پس از رسیدن به یک جعبه قفل‌شده و تلاش برای خارج کردن آن، گروه مورد‌ حمله نازی‌ها قرار می‌گیرد و به ‌دست یک افسر رده بالا نازی می‌افتند.

بازی Assassin’s Creed: Valhalla نگاهی متفاوت به وایکینگ‌ها دارد

امکان ندارد از بهترین بازی برای تعطیلات عید 1402 صحبت کنیم و نامی از Assassins Creed Valhalla به میان نیاید. این بازی سبک اکشن ماجراجویی و نقش‌آفرینی 21امین قسمت از فرنچایز اساسینز کرید و نهمین قسمت از مجموعه اصلی بعد از اساسینز کرید ادیسه است. داستان بازی Assassin’s Creed: Valhalla در سال 873 میلادی و در زمان حملات وایکینگ‌ها به بریتانیا اتفاق می‌افتد. در این بازی شما می‌توانید برای کاراکتر خود از بین دو شخصیت زن و مرد یکی را انتخاب کنید.

لذت حل معماها با بازی استری

استری یک بازی در سبک ماجراجویی است. در این بازی شما در نقش یک گربه ولگرد در دنیای پیشرفته هستید. شرکت سازنده BlueTwelve Studio با در نظر داشتن یک خط داستانی عالی موفق شده یکی از بهترین بازی‌های دوران خود را عرضه نماید و به دستاوردهای بزرگی هم در این زمینه دست پیدا کرده است. این گربه در دنیای روباتیک گم شده است و نیاز به یک همراه برای رسیدن به خانه‌اش دارد. در استری شما باید از سد موانع و چالش‌های مختلف هر مرحله عبور کنید تا بتوانید به مقصد برسید.

بازی God of War: Ragnarok

اگر به بازی‌ های جنگی اساطیری علاقه دارید، بازی God of War Ragnarok را برای تعطیلات عید سال 1402 به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی ادامه نسخه قبلی خود است و ادامه ماجراهای اساطیر اسکاندیناوی را برای ما روایت می‌کند. واژه رگناروک به معنای پایان جهان است و خبر از این می‌دهد که بازی به دنبال بازسازی نبرد پایانی و فرجام کار دنیا در اساطیر اسکاندیناوی است که باعث مرگ بسیاری از خدایان باستانی شده است. God of War: Ragnarok عنوانی حماسی با سکانس‌ های بی‌نظیر است که به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تعطیلات به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

بازی Uncharted: The Lost Legacy

چرا بازی Uncharted: The Lost Legacy را برای تعطیلات عید 1402 پیشنهاد می‌کنیم؟ در این نسخه از بازی آنچارتد شما کنترل کاراکتر کلویی را دارید که به دنبال عاج گانش در رشته کوه‌های گهات غربی هند و در زمان جنگ داخلی به کمک همکارش نادین راس است. این بازی تاکنون هم برای پلی استیشن 4 و هم برای پلی استیشن 5 عرضه شده است.

ایجاد خاطرات خوش در تعطیلات عید 1402 با بهترین‌ عناوین گیم

در این مطلب با بازی‌هایی آشنا شدیم که می‌توانند لحظات خوشی را برای شما در تعطیلات عید سال 1402 به ارمغان بیاورند؛ بازی‌هایی در ژانر شوتر، جهان باز، ماجراجویی و معمایی که بر روی کنسول‌های مختلف قابل اجرا هستند و گرافیک خوبی هم دارند. علاوه بر این عناوین اگر به بازی‌های نوستالژیک علاقه دارید فرنچایز شاهزاده ایرانی و همچنین دو نسخه اول مکس پین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سوالات متداول


روند بازی Assassin’s Creed: Valhalla چگونه است؟

بازی Assassin’s Creed: Valhalla در سرزمین‌های نروژ و بریتانیا جریان دارد. انگلستان بخش بزرگی از دنیای بازی را دربر می‌گیرد و سه شهر بزرگ و مهم درآن زمان لندن، وینچستر و یورک و قسمت‌هایی از سرزمین نروژ نیز در نقشه بازی در دسترس خواهند بود. خدایان و اسطورههای نورس در این بازی حضور دارند. البته به گفته سازندگان، اساطیر و افسانه‌ها در این نسخه حضور پر رنگی ندارند و داستان بازی بیشتر به واقعیت تاریخی آن زمان نزدیک‌تر است.


برترین عناوین بازی برای تعطیلات عید 1402 بر چه اساسی انتخاب شده‌اند؟

ازی‌هایی که برای تعطیلات عید 1402 پیشنهاد می‌شوند به دلایل مختلفی مانند داستان سرگرم‌کننده و تاثیرگذار، گیم‌پلی جذاب و گرافیک بی‌نظیر در این فهرست قرار گرفته‌اند.


بازی الدن رینگ چیست و در چه تاریخی منتشر شده است؟

الدن رینگ (اElden Ring) یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن و جهان باز است که توسط فرام سافتور توسعه یافته و به‌وسیله باندای نامکو انترتینمنت در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲، برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر شده ‌است. این بازی به کارگردانی هیده‌تاکا میازاکی با همکاری رمان‌نویس فانتزی جرج آر آ. مارتین ساخته شده‌ است.


بازی Red Dead Redemption 2 در متاکریتیک چه امتیازی را دریافت کرده است؟

بازی Red Dead Redemption 2 در متاکریتیک و سایر سایت‌ها نمرات بسیار بالایی را به دست آورده است و به دلیل گرافیک بالا و داستان‌پردازی مناسب به متاکریتیک 97 بر روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و به متای 93 برای پلتفرم مایکروسافت دست پیدا کرده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا