عمومی

تفریح و گردشگری در جزیره مابول کشور مالزی

شناخت جزیره مابول یکی از جاذبه های گردشگری  کشور مالزی

اگر شما به دنبال سفری بسیار هیجان انگیز و تکرار نا شدنی هستید حتما تور کشور مالزی را در راس برنامه های سفری خود قرار دهید. با دیدن جزایر بسیار دلنشین و زیبا ، طبیعت های بکر و دست نخورده ، دیدن جانورانی که حتی نام آنها در ذهن نمی گنجد و بسیاری از گردشگری های بی نظیر و خاص شما به آرامشی می رسید که شاید در هیچ مکانی این آرامش را حس نکرده باشید. در جای جای این شبه جزیره می توانید اتفاقات بسیار خاصی را تجربه کنید. هر نقطه از این شبه جزیره دارای زیبایی ها و گردشگری های خاص خود می باشد. شما با رجوع به هر منطقه می توانید یک حس جدید از گردشگری را تجربه نمایید که در قبل تجربه نکرده بودید. این شبه جزیره به گونه ای می باشد که دائما در این فکر هستید که چرا زمان آن قدر کم می باشد و چرا از برخی دیدنی ها به جا مانده اید. از این رو دائما در فکر سفر به مالزی خواهید بود. این سفر به اندازه ای برای شما دلپذیر می باشد که گویی به بهشت سفر کرده اید و هرگز قصد بازگشت ندارید. اتفاقات خاصی که در این شبه جزیره تجربه می کنید را شاید نتوانید در هیچ منطقه ای تجربه نمایید. در اینجا ما برای آشنایی بیشتر شما با این شبه جزیره و مناطق گردشگری آن ، جزایری که در مالزی قرار دارند را برای شما به اختصار بیان می کنیم تا کمی اطلاع داشته باشید.

با تور مالزی در جزیره ی مابول:

در تورمالزی همانطور که ذکر شد شبه جزیره ی مالزی دارای جزایر بسیار زیاد و دیدنی می باشد که هر کدام به نوبه ی خود دارای اماکن گردشگری و تفریحی می باشند. جزیره ی مابول نیز یکی از جزایر در مالزی می باشد که در ساحل های جنوب شرقی صباح واقع شده است . این جزیره دارای روستای کوچکی است که مردم کمی در آن سکونت دارند و فعالیت این مردم بیشتر ماهیگیری است. شما می توانید با غواصی در آب های نیلگون و زیبای این جزیره در عمق کم شاهد عجیب ترین و زیباترین حیوانات دریایی شوید.

با غواصی در این آب ها شما شاهد عقرب ماهی ، قورباغه ماهی، گاو ماهی،حلزون صدف دار، سپیداج ماهی ،اسب آبی ، ستاره ی دریایی و بسیاری از جانوران دریایی که حتی نام آنها برای شما ناآشنا است ، آشنا شوید.آب های این جزیره به طور شگفت انگیزی نیلگون و  کریستالی می باشند که شما از نظاره کردن آن هرگز سیر نخواهید شد. رفت و آمد از این جزیره تا مالزی و دیگر مناطق بدون هیچ جاده ای صورت می پذیرد و فقط توسط قایق می توان به مکان دیگری سفر کرد. این منطقه به دلیل خاص بودن محل زندگی برخی از جانوران بسیار ویژه می باشد . گردشگری در سواحل این جزیره می تواند یک احساس شیرین را در شما بیدار کند که هرگز تجربه نکرده اید. شما می توانید با سپری کردن زمان خاصی در این جزیره آرامش عجیبی را تجربه کنید. لذا به شما توصیه می شود زمانی را هر چند کوتاه در جزیره ی مابول اقامت کنید و از غواصی در این جزیره نهایت لذت را ببرید.

گردشگری مالزی در جزیره ی تیومان:

به گزارش سفر باتو ، همانطور که می دانید و گفته شده است شبه جزیره ی مالزی دارای جزایر بسیار زیبا و خاص می باشد. یکی از این جزایر ، جزیره ی تیومان است . این جزیره ی بسیار زیبا در فاصله ی 56 کیلومتری از سواحل پاهانگ در جنوب دریای چین واقع شده است که به عنوان یکی از بزرگترین جزایر در جنوب شرقی مالزی شناخته می شود .

به راحتی می توان گفت این جزیره در احاطه ی بی نظیر صخره های مرجانی قرار گرفته است. شما هر منطقه را که در این جزیره نظاره می کنید شاهد صخره های مرجانی با اندازه های بسیار عظیم و بسیار کوتاه خواهید بود ،که همین موضوع زیبایی این جزیره را دو چندان کرده است. شما با گردشگری در جنگل های سرسبز و آبشار های خروشان در این جزیره می توانید شاهد حیوانات کم نظیری باشید که نام آنها را نیز نشنیده اید مانند: سنجاب قرمز پرنده ،  موش آهو ، سنجاب بزرگ سیاه و برخی از میمون های بسیار زیبا و خاص.

جنگل های سرسبز برای شما آرامشی را به ارمغان می آورند که بسیار کم نظیر است. اگر شما علاقه مند به صخره نوردی هستید می توانید از صخره های مرجانی این منطقه لذت ببرید. از صخره هایی که برای صخره نوردی در این منطقه بسیار استقبال می کنند ، صخره ی شاخ های اژدها می باشد که به نوبه ی خود یک صخره بسیار زیبا می باشد. اما قدم زدن در خلیج ماسه ای می تواند برای شما بسیار دل انگیز باشد. غواصی در این جزیره و نظاره کردن ماهی هایی از قبیل ماهی های تفنگدار ،طوطی ماهی ، تراولی راه راه طلایی و برخی دیگر بسیار دلنشین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا